یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

گروه:))

گروه در ایران! 

کاظم: سلام خوبین؟
کاظم: کسی نیست؟
کاظم: مثل اینکه کسی نیست.من برم بخوابم.شبتون بخیر بای


3دقیقه بعد...

نازنین: س
علی:سلام به روی ماهت !
مصطفی:سلام نازی جون !
قاسم:به به سلام نازنین خانوم خوبین؟
هومن:سلام جیگر بیا pv کارت دارم
ممد گل پسر:سلووووم نازنین خوبی؟
حسن:سلام نازنین اصل میدی؟
علیرضا: سلام نازنینم، خوبی




نازنین: من همون کاظمم ههههههه :))

نظرات 3 + ارسال نظر
عاغا یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 23:18

با اسم نازی کامنت گذاشته بودم نوشتم بود س
بعد میخواستم بیام بگم من همون عاغام
این فرصت استثنائی یکبار در طول زندگی آدم رخ میده

خاک بر سرت ینی

عاغا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 20:00

پس کامنت من چرا تایید نشد؟
میخواستم بیام مسخره بازی در بیارم

کدوم کامنت؟چیزی از تو نبود:|

:) چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:45 http://lopoo.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.