یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

علامت

ﺁﯾﺎ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯿﺪ ﺳﮑﻮﺕ ﻋﻼﻣﺖ ﺭﺿﺎﺳﺖ؟؟
ﺩﺍﺩ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻋﻼﻣﺖ ﻣﺠﯿﺪ
ﻭ ﮔﺮﯾﻪ ﻋﻼﻣﺖ ﺣﻤﯿﺪ ﺍﺳﺖ؟

ﻋﻼﻣﺖ ﺳﻌﯿﺪ و مهدی و محمود رو ﻫﻢ ﺑﻌﺪﺍً ﻭﺍﺳﺘﻮﻥ ﻣﯿﺬﺍﺭﻡ

دختر...

یه سری از این دخترا هم هستن انقدر کیف و لباسشون زیپ و زنجیر و آویز داره که وقتی دو سه تایی راه میرن انگار کاروان مختار داره با شتر و اسب و زین و برگش به کوفه سفر می کنه!!یعنی سر و صدای یه لشگر ازشون بلند میشه! به همین برکت قسم

گوجه

تصمیم گرفتم خواننده بشم

نه به خاطر اینکه صدام خوبه ها نه واسه اینکه کنسرت رو خراب کنم

مردم گوجه پرت کنند طرفم

برم گوجه هارو بفروشم میلیونر شم

شما هم امتحان کنید الان نون تو این کاره

تبلت فصلی

تبلیغات تبلت مارشال رو دیدی؟

میگه"برای تمام فصول!"

انگار که بقیه تبلتا یا حساسیت فصلی دارن یا تو زمستون خوب گرم نمیشن

تبلت فصلی داریم عایا؟

دفترچه راهنما

تو دفترچه راهنمای من نوشته: هرگونه درخواستى که در زمان خسته بودن و بی-حوصلگی بودنم پذیرفته بشه صرفن جهت ولم کنیده و کان لم یکن است و ارزش قانونی ندارد

ببخشید!

بعضی وقتا اگه یکی میگه :

"ببخشید اشتباه کردم"

بهتره قبول کنید چون :

"خوب کردم اشتباه کردم"

آپشن بعدیه که بهتون ارائه میده !

ساوه

امروز داشتم تلفنى تنظیمات یه برنامه رو به یکى از دوستام میگفتم

برگشته میگه حالا گزینه ساوه رو بزنم ؟!

بعد کلى بحث تازه فهمیدم منظورش گزینه save بوده :|

خدایااااا این رسمش نیست!!!

یادتونه

سنگ،کاغذ،قیچی رو یادتونه؟؟
.
.
.
.
.
به درک که یادتونه
.
.
.
.
من شوهر میخوام -____-

شوهر

به فرزندان خود عشوه گری و دلبری بیاموزید . کسی با سوارکاری و تیراندازی، شوهر پیدا
نمیکند

احساسات

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺯﻧﻬﺎ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ
ﺁﻧﻬﺎﺭﺍ ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻧﯿﺪ؟؟؟؟
ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻣﺜﺎﻝ ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﻪ ﺩﻣﭙﺎﯾﯽ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﺎﺷﻪ
ﯾﻌﻨﯽ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﻪ

دمپایی

حاضرم قسم بخورم اخرین نفرى که دستشویى بوده با سیفون غرق شده ! دمپایى انقدر از در دوره که امکان نداره کسى برگشته باشه :|

کمربند

به یه مرده میگن برادرت چی کارس؟ خجالت میکشه بگه آخونده ، میگه: 

والا کمربند مشکی قرآن داره ولی به سرش می بنده!!

عشق

ظرف مورد علاقه مامانمو شکوندم گفتم
ببخشید
دستم خورد بهش افتاد، قضا بلا بود
گفت باشه اشکال نداره
فرداش از حموم اومدم مامانم گفت
بیا گوشیت اتفاقی پرت شد طرف مانیتورت بعد افتاد روی تبلتت،
سه تاش باهم خورد شد 
تو که به قضا بلا اعتقاد داری؟
عشق در خانواده ما موج میزنه

oتا D

واسه تنوع یه بار از D برو تا O
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همسر لیلا اوتادی:|

کلاس زیست

عاقا چشمتون روز بد نبینه یه روز سرکلاس زیست پاشدم از استاد یه سوال بپرسم

وقتی برگشتم که بشینم رو صندلیم صندلیو از زیرم کشیدن.

منم پخش زمین شدم.یهو کلاس ترکید.منم تو دلم گفتم حالا واسه من نقشه میچینید؟

و خودمو زدم به بیهوشی و اصلن تکون نخوردم.

استاد بنده خدا رنگش پریده بود.اون بدبختی هم که صندلیوکشیده بود زرد کرده بود و شلوار لازم

 

جاتون خالی حسابی که همه رو ترسوندم پاشدم گفتم من خوبم نگران نباشید!

فقط نمیدونم چرا استاد جفتمونو پرت کرد بیرون!ینی خوشحال نشد من زنده ام؟

سوال:))


ﺍﮔﻪ " ﻣﻨﺼﻮﺭ" ﭘﺴﺮﻩ ﻭ "ﻣﻨﺼﻮﺭﻩ " ﺩﺧﺘﺮﻩ
اگه "سعید"پسره و"سعیده"دختره

ﭘﺲ ﭼﺮﺍ " ﺑﻬﺎﺭ " ﺩﺧﺘﺮﻩ ، "ﺑﻬﺎﺭﻩ" ﻫﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ؟ :| 

قالب موقتیه شرمنده اخلاق ورزشیتون :)))

لرزش

واقعا این متن تن ادم رو می لرزونه...

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

هله دان دان دان هله یه دانه یه دانه

نظر سنجی

دوستان نظرتون چیه نسبت به تغییر قالب وبلاگ؟

wifi

دیده شده معتاد های اینترنت میگفتن :

.

.

.

.

.

.

.

کفتر کاکل به سر wifi

این massageاز من ببر
wifi

بهشت

یک نفر میمیره میره بهشت

 روز اول ناهار نان وپنیرو خیار میدن

 روزدوم نان و پنیرو هندوانه میدن

 روز سوم ماست وخیار میدن.

 میگه برم جهنم ببینم اونجا جه خبره 

میبینه ناهار قورمه سبزى وسوپ غذا مفصله . 

میاد به دربان جهنم میگه چرا جهنم ناهار قورمه سبزى دارند اما ما هرروز حاضرى میخوریم

 میکه دلت خوشه برا چهار نفر تو بهشت که نمیتونیم دیک بالا وپایین کنیم

دیش:|

ﺁﺧﻮﻧﺪﻩ ﺑﺎﻻﯼ ﻣﻨﺒﺮ ﺩﺍﺩ ﻣﻴﺰﺩ :

ﻣﺎ ﺍﺭﻭﭘﺎ ﺭﻭ ﻣﻴﮕﻴﺮﻳﻢ، ﺍﺳﺮﺍﻳﻴﻞ ﺭﻭ ﻫﻢ ﻣﻴﮕﻴﺮﻳﻢ، ﺑﻪ ﻳﺎﺭﯼ ﺧﺪﺍ ﺁﻣﺮﻳﮑﺎﺭﻭ ﻫﻢ ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ

ﮔﺮﻓﺖ ....

ﻳﻪ ﺩﻓﻌﻪ طرف ﺍﺯﺗﻮﯼ ﺟﻤﻊ ﺩﺍﺩ ﻣﻴﺰﻧﻪ :

ﺣﺎﺝ ﺁﻗﺎ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﯼ ﺩﻳﺶ ﯾﻪ ﻗﯿﭽﯽ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﯽ،

ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﺭﻭ ﻫﻢ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﮕﻴﺮﯼ

خدافظی

بچه ها میخوام ازتون خداحافظی کنم 

احساس میکنم وقتم تو نت هدر میره 

مرسی بابت لایک و کامنتاتون 

اگه گاهی اوقات سرکارتون گذاشتم ببخشید 

درست مثل الان 

متاهل:))


ﻣﺘﺎﻫﻞ ﮐﻪ ﺷﺪﻡ ✔
ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺻﺒـــﺢ ﭘﺎ ﻣﯿﺸـــﻢ ✘
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑـــﻪ ﺗﻮ ﺁﯾﻨـــﻪ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺧﻮﺷﮕﻠﻤﻮ ✔
ﻣﺮﺗﺐ ﻣﯿﮑﻨـــﻢ .. ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ✘
ﻧﺎﻣﻮﺳـﻦ ﭼﻘـﺪ ﻧﺬﺭ ﮐـﺮﺩﯼ ✔
ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺧﺎﻧﻮﻣﻰ ﮔﯿـﺮﺕ ﺍﻭﻣـﺪ 

خرس

من نه خر درون دارم که احساساتی شه...
نه سگ درون که پاچه بگیره....
من فقط یه خررررس درون دارم که یا خواااابه یا گشنشه :|

شوعر میخواااام :((

مورد داشتیم پسره داشته قلیون می کشیده و حلقه میداده بیرون..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد دختره سریع انگشتشو کرده تو حلقه گفته:

پیوندمون مبارک عشقم!!

شوهر کمه عزیزه من به چه زبونی بگم کمه می فهمی؟ کم!


این نقطه ضعف منه
خودم گفتم ولی سواستفاده نکنیدااا :D

رسوا

خواهی نشوی رسوا..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آشنا دیدی بلاکش کن:|!!

دکتر

ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ
این جوک رو تو صفحه دکترا دیدم ،
خودشون که خیلی میخندیدن !
بخند کلاس داره

و آدمک سگ جونی که بازم میخنده...!
سلام!

ممنونم از همتون که به فکرم بودین

428 عزیز مخصوصا


دوســـــتتون دارم تا ابد