یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

تک تیرانداز

تو خیابون با تلفن حرف میـزدم
یه آقاهه از بغلم داشت رد میشد...
با تلفن گفتم من اونو زنده میخوام
صبر کن یکی حرفامونو شنید...
تک تیر انداز مرد قرمز پوشو بزن!
یارو از ترس مث پلنگ زیگ زاگ می دویید تیر بهش نخوره

رژیم ایران

ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺷﺖ ﺗﻮ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩﻩ: ﮔﻮﺭ ﭘﺪﺭ ﭘﺪﺭﺳﻮﺧﺘﻪ ﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺭﮊﯾﻤﺶ...
بسیجیا میریزن سرش ﻣﯿﮕﯿﺮﻧﺶ ﻣﯿﮕﻦ: ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻧﻈﺎﻡ ﻓﺤﺶ ﻣﯿﺪﯼ؟
ﻣﯿﮕﻪ: ﮐﯽ ﺑﺎ ﻧﻈﺎﻡ ﺑﻮﺩ؟!
ﺍﺳﻢ ﺯﻧﻢ ﺍﯾﺮﺍﻧﻪ، ﺭﮊﯾﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ، ﻏﺬﺍ ﻧﻤﯿﭙﺰﻩ!

مرد ایرانی

کدام جانور است که نه خودش به جفتش توجه میکند و نه اجازه میدهد دیگران به جفتش توجه کنند ??
به نام خدا مرد ایرانی:|

عشوه

زنه تاپ پوشیده که مثلن واسه شوهرش عشوه بیاد
بعد دو ساعت تلاش بی وقفه
شوهره میگه تو سردت نیست دو ساعته اینجا لخت نسشتی؟
یعنی احساسات این مردا تو حلقم:|

سورپرایز

تو خارج زنه با ظرف غذا میره محل کار شوهره...
مرد
سلام عشقم، خوبی عزیزم !؟
چه کار خوبی کردی اومدی ، دوستدارم ، چه خوشگل شدی ، همیشه از این سوپرایزا بکن ...
همکاران مرد: خوش اومدین
و اما تو ایران...
شوهر با اخم و داد و بیداد :
برای چی اومدی اینجا
موهاتو بکن تو
کی به تو گفت بیای اینجا
دوباره :
برای چی اومدی
برو خونه شب میام
این مانتو چیه پوشیدی
زود برو خونه .......
همکارای شوهر : عجب چیزی بود زنش 

:|

ﺩﺧـﺘﺮﻩ pm ﺩﺍﺩﻩ : ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺑﺎ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﯿﺎﻡ وایبر ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺑﻪ ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﺗﺒﻠﺖ ﮐُﻨﺪ ﻣﯿﺸﻪ
ﻣﯿﮕﻢ : ﺍﻻﻥ ﺑﺎ ﭼﯽ ﻫﺴﺘﯽ ؟
ﻣﯿﮕﻪ : دامن قرمز ﻭ ﺗﺎﭖ ﺯﺭﺩ |:
کاری به جوابش ندارم ولی آخه این چه تیپیه:|
.
.
. (باتچکراز دنی)

ماه عسل94

مهمان وپژه برنامه ماه عسل (احسان علیخانی) پنجم ماه رمضان. . . . . . . . . . . فاطما گل:|

نمیدونم چرا وقتی به #دوست دخترام میگم با ماشین 400 میلیونی بابام میام سرقرار بریم بگردیم ذوق میکنن! ولی وقتی میرسم به محل قرار فوش میدن و میرن : | انصافا مگه اتوبوس چشه؟ : |: |

تصادف

مورد داشتیم طرف با یکی تصادف کرده . . .

تو تصادف هیچکدوم چیزیشون نشد ، بعد

پیاده شدن همدیگرو مث سگ زدن ، راهی بیمارستان شدن

بانک ملی

از بانک ملی به من زنگ زدن

گفتن 5 تومن بردار بیار

میخوایم از حسابت کم کنیم

هیچی توش نیست !! :|

شب امتحان

حکایت شب امتحان :
داری با گوشی کار می کنی یادت می افته امتحان داری ..
پا میشی می ری کتابتو میاری باز می کنی جلوت
بعد به کارت با گوشی ادامه می دی  !! :|

عشقم

صبح شارژ گوشیم تموم شد...
میخواستم زنگ بزنم دوست پسرم بیاد دنبالم...
از یه دختره گوشیشو گرفتم...
شماره که گرفتم...دیدم سیو شده: Eshgham
من 0_0
دختره o-o
دقت کردین چشای من درشت تر و قشنگتر بود
: ) )

دزد و شیخ

بعد از نماز شیخ میکرفون میگیره و میگه میخوام کسی بهتون معرفی کنم که قبلا دزد بوده مشروب و مخدرات مصرف میکرده و خدا الان اونو هدایت کرده همه چی گذاشته کنار .بعد از او خواست که بیاد میکروفن بگیره و خودش تعریف کنه که چه جوری توبه کرده بعدش طرف اومد شروع کرد به صحبت گفت:من دزدی میکردم معصیت میکردم خدا ابروم نبرد اما از وقتی توبه کردم این شیخ ابروم رو همه جا برده!!