یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

مرگ

اگه من مردم من رو تو قطعه هنرمندان دفن کنید

تا مردم اسم من رو ببینن و به فکر فرو برن

و وقتی در اینترنت اسمم رو جست و جو کردن

بازم نفهمند و اوسکول بشن و روحم به ارامش ابدی برسه

تست کنین :))

بد‌ترین بلایی که سر یه پسر میتونین بیارین:

 تو دانشگاه دره کلاسشو بزنی‌ به استاد بگی‌ با فلانی‌ کار دارم...

میگه چیکارش داری... 

میگی‌: مامانش براش لقمه آورده!

لواشک

من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن از لواشک اختراع می کنم و تو جشنواره خوارزمی ارائه میدم!

بعضی وختا از زوره ناچاری لواشکو با نایلونش خوردم

یوگا

این مربی های یوگا همشون اسکولن بابا
من تالا 3 جا رفتم یوگا یاد بگیرم انداختنم بیرون
میشستم میگفتن خودتو رها کن آماده شو .. من تا رها میکردم مینداختنم بیرون کصافطا

من یه پرورشگاهیم!


بابام : پسرم اون چهارتا سیم که آویزونه رو میبینی ؟
من : آره !
بابام : خب دوتاشو بردار
من : برداشتم !
بابام : چیزی حس نمیکنی ؟
من : نه !
بابام : حالت خوبه ؟
من : آره !
بابام : خب پس به اون دوتای دیگه اصلا دس نزن چون برق داره !
من قضاوت رو به کارشناسان واگذار میکنم :|

pv


امروز حساب کردم دیدم به طور میانگین روزانه بین100تا 150 تا پسر بهم مسیج میدن واسه دوست شدن باهاشون


یعنی کور بشم اگه دروغ بگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اوه چرا همه جا تاریک شد؟؟؟
چراغارو کی خاموش کرد؟

تنظیم


سر کلاس تنظیم خانواده ، استاد گفت :
کسی اینجا متاهله ؟

.

.

.

یکی از بچه ها گفت : من !
همه یه جوری برگشتن نگاش کردن ، در این حد که طرف گفت :
خب باشه طلاقش میدم

شیرازیاع

رسیدی اس بده :|


ﭘﯿﺎﻣﮏ ﯾﻪ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯ ﺷﯿﺮﺍﺯﯼ ﺑﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺑﺎﻏﺶ

815219_treehug.gif

من و استاد و یه روز خوب :|

ﺍﺳﺘﺎﺩﻩ ﮔﻔﺖ ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﻧﯿﺸﺖ ﺑﺎﺯﻩ ﭘﺎﺷﻮ ﺑﺮﻭ ﺗﺨﺘﻪ ﺭو ﭘﺎﮎ ﮐﻦ..
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻤﯿﺮﻡ ﺍﺳﺘﺎﺩ !!!
ﮔﻔﺖ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ ؟ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺮﯼ ؟
میﮕﻢ ﭘﺎﺷﻮ ﺗﺨﺘﻪ ﺭﻭ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ...
ﻣﻨﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺪﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﮔﻔﺘﻢ :
ﺩﻭﺱ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﮐﻼﺳﺸﻮﻥُ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺻﺤﻨﻪ ﺑﺒﯿﻨﻦ !!!
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺯﺩﻥ ﺯﯾﺮ ﺧﻨﺪﻩ ....
ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻼﻓﯽ ﮐﻨﻪ؛ ﮔﻔﺖ :
ﺧﻮﺷﮕﻞ ﭘﺴﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻟﺒﺎسا ﮐﻪ ﺗﻨﺘﻪ ، ﻣﺮﺩﻭﻧﻪشم ﻫﺴﺖ؟؟
ﻣﻨﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﯾﻠﮑﺲ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﮔﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺷﻮﻫﺮﺗﻮﻥ میﺨﻮﺍﯾﺪ ﺳﺎﯾﺰﺵ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ !!!
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﮐﻼﺱ ﺗﺮﮐﯿﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ..
ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﺣﺎﻻ ﺧﻮﺩﺕ ﺣﺬﻑ میﮑﻨﯽ ﯾﺎ ﻣﻦ ﺣﺬﻓﺖ ﮐﻨﻢ؟؟
ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺟﺪﯼ ﮔﻔﺘﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﻫﯿﭻ ﻓﺮﻗﯽ نمیﮑﻨﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩ !!!
ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩ ﺭﻓﺖ ﺳﻤﺖ ﻟﯿﺴﺖ ﮔﻔﺖ ﺍﺳﻤﺖ ﭼﯿﻪ ﺑﻠﺒﻞ ﺯﺑﻮﻥ؟؟؟
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻮﭼﯿﮑﻪ ﺷﻤﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﻫﺴﺘﻢ.
ﺍﺳﺘﺎﺩ لیستُ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺍﻣﯿﺪﻩ ﭼﯽ؟؟؟
ﻣﻨﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺪﯼ ﺻﺪﺍمُ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﮔﻔﺘﻢ:
ﺍﻣـــﯿـــــــــــــــــــﺪِ ﺟـــﻬــﺎﻥ !!!
ﮐﻼﺱ ﻣﻨﻔﺠﺮ ﺷﺪ..
«ای بابا کلاس گxxxxشد اینقدر منفجر شد که.»
ﻣﺎﮊﯾﮑشُ ﭘﺮﺕ ﮐﺮﺩ ، ﺟﺎﺧﺎﻟﯽ ﺩﺍﺩﻡ ﺍﺯ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻡ ﺭﺩ ﺷﺪ ﺩوییدم ﺩﺭ ﮐﻼﺱُ ﺑﺴﺘﻢ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻡ !!!

ﺁﺧﺮﺷﻢ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ ﻣﻦ مهمونِ رفیقم بودم رفته بودم سر کلاسشون :))

وای استاد و دانشجو


ااستاد گفت کسی خدارو دیده؟ همه گفتند: . . .نه . . .! 

استاد گفت کسی صدای خدارو شنیده؟ همه گفتند: . . .نه . . .!

 استاد گفت کسی خدارو لمس کرده؟ همه گفتند: . . .نه . . .! 

استاد گفت پس خدا وجود ندارد. 

یکی از دانشجویان بلند شد و گفت:

کسی عقل استاد را دیده؟ همه گفتند: . . .نه . . .!

 دانشجو گفت کسی صدای عقل استاد را شنیده؟ همه گفتند: . . .نه . . .!

 کسی عقل استاد را لمس کرده؟ همه گفتند: . . .نه . . .! 

دانشجو گفت پس استاد عقل ندارد!!
من میرم تو عمود

منو دختر خالم:|

دختر خالم بهم اس داده:

 یه عاشق میگه : اگه اتفاقی واست بیفته ؛ میمیرم !

 اما ...

 یه رفیق میگه : اگه بمیرم هم نمیذارم اتفاقی برات بیفته !!!

 برگشتم گفتم: حالا عاشقمی یا رفیقم؟!

 برگشته میگه من دختر خالتم! 

شده بکشمت نمیذارم اتفاقی واسه خودم بیوفته!

باباعه داریم


دیشب ساعت ۳شب بابام اومده بالا سرم بیدارم کرده

 میگه : پسرم پسرم ! 

من : هوووم ؟؟

 بابام : بابا بیداری ؟ 

من : آره بابا دارم تنیس رو میز بازی میکنم.

 بابام : زهرمار مگه من باهات شوخی دارم ؟

من : پدر من خو ساعت ۳ بیدارم کردی میگی مگه خوابی ؟

 بترس از روز رستاخیز ، بترس از آتش دوزخ !

 بابام : بابا خوابم نمیبره بیا با هم شطرنج بازی کنیم !

من : ای خدااااااااااا

 حالا داشتیم بازی میکردیم سربازو هفت هشت خونه تکون داد… 

من : بابا اون سربازه مازراتی نیست که اینجور میرونیش ؟!

 بابام : هزار بار گفتم احترام بزرگترت رو داشته باش ،

 پاشو گمشو بیرون میخوام بخوابم بچه سوسول ؛

 کسی که جنبه تقلب رو نداره اصلا باهاش بازی نمیکنم !

خواب



  صبح از خواب پا شدم پدر محترم سریع عکسمو گرفته

 هرهر زده زیره خنده میگم چی شده؟!میگه شبیه ی

اورانگوتانی شدی که حافظشو از دست داده!!!

یعنی شخصیتم پودر شد رفت هـوا!!

مسافرت


امروز مامان دوستمو دیدم

فهمیدم دوستم دیروز با من رفته یه مسافرت دو سه روزه !!!

دهنش آسفالته

تخم مرغ


میدونین چیه ؟؟
من همش دارم فکر میکنم
اون کسی که اولین بار تخم مرغ خورده با خودش چی فکر کرده ؟
اوووووه مرغه یچیو ریده :|
بریم بوخوریم شاید خوب بود ؟
خخخخ خدایی دمش گرم

:|

توی گوگل سرچ کردم دانلود آهنگ همسایه محسن چاوشی

نگارکنارم بود داشت نگاه میکرد
یه دفه برگشته میگه مگه همسایه ی محسن چاوشی هم آهنگ خونده
77609_126fs4083858.gif

رفیق


رﻓﯿﻖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﺮ ﻃﺮﻑ ﺑﻨﻮﯾﺴﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻓﯿﻖ ﺍﺳﺖ
ﻗﯿﻔﺮ :| :| ﭼﺮﺍ ﻧﺸﺪ ؟
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
ﮐﺼﺎﻓﻂ حالا اگه همینو دکتر شریعتی میگفت میشد

روای داریم اصن


انچه که برای خود نمی پسندی
نگهدار تولد یکی از دوستات بکن تو پاچش

90


بچه های دهه 90 هنوز به دنیا نیومده 100 مدل عکس قدی و نیمرخ و بوم و گوشی موبایل و فیسبوک و ایمیل و هزار تا کوفت و زهرمار دیگه دارن بعد من که به دنیا اومدم تا 5 سال بابا ننه ام با هم دعوا داشتن که “تقصیر تو بود ”


اوا مادر

خوب شد بازیِ Pou اومد توو گوشیا تا پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن !!  

کرم

وقتی آدم از خاکـــــــــــــه
تعجبی نداره که
کرم داشته باشه

نون گندم


تو ایران یه نونى هست به نام نون گندم که هیچکى تاحالا نخورده فقط دست مردم دیدن … !!

مرض کثافطا


در روزگاری که همه به زمین خوردنت میخندند…

برخیز و باصدای بلند بگو

مرض کثافتا

درراستای طرح 14 فرزندی :|

به زودی در سینماهای سراسر کشور :

” من ترانه ١٤ بار زائیدم “

پاستیل



ﺟﺪی ﭼﻮﻥ ﺧﺮﻣﺎ ﺳﻴﺎﻫﻪ ﺗﻮ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﻋﺰﺍﺩﺍﺭﻱ ﭘﺨﺸﺶ ﻣﻴﻜﻨﻦ؟

ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﻣُﺮﺩﻡ ﭘﺎﺳﺘﻴﻞ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﺍﻱ ﺑﺪﻳﻦ!!!

باکلاس تره

چاوشی

ﭼﺎﻭﺷﯽ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﻏﺼﻪ ﻣﯿﮕﻪ :


ﺗﻬﺮﺍﻥ ﮐﻪﺩﺭﯾﺎ ﻧﺪﺍﺭﻩ،

ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺑﺎ ﻣﺎﯾﻮ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺭﮐﺐ ﺧﻮﺭﺩﻩ !

چیراع :(

از سبکِ سوالایی که دخترا تو گوگل تایپ میکنن میشه فهمید که دنبالِ جواب نیستن ،
فقط میخوان گوگل باهاشون همدردی کنه !
مثلا اگه تایپ کنن “من هارد دیسکِ اکسترنالمو که وصل میکنم به لپتاپِ قرمزم ،
اون چراغ سبزش دیگه روشن نمیشه!”
توقع دارن گوگل اینطوری جواب بده : “الهی بمیرم ، چرا خو

آزمایش


دیروز رفتم آزمایش بدم پولش شده سیصدو بیست هزار تومن به بابام که گفتم میگه فقط اگه تو چیزیت نباشه من میدونمو تو.

کسی از خانواده واقعیم خبر نداره؟

فرزند خونده چطور نمیخواید؟

مهر مادری

صبح زود خواب بودم که مامانم اومد تو اتاقم با تلفن بلند بلند حرف میزد

میگم چرا اومدى اینجا حرف میزنى

برگشته میگه

اگه اتاقاى دیگه برم بقیه آدما بیدار میشن

فردوسی بسی رنج برده بود عا


ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ :

Vase wc toon siphoon begirid kheyli
khoob
kar mikone



ﻣﻨﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ ﻣﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺁﻓﺘﺎﺑﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ :((((

ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺏ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ

ﺍﻻﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺳﺎ*ﯾﻔﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﻭﯼ ﭼﺖ !!

ﭼﻪ ﻃﺮﺯ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻧﻪ؟

ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﺑﺴﯽ ﺭﻧﺞ ﺑﺮﺩﻩ