یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

:))


پیامک شوهر به زن : نترس. من از پله های اداره افتادم و خانم جهانپور مرا که بیهوش بودم رسوند بیمارستان بهوش اومدم احتمال خونریزی مغزی هست پای چپ و دنده راستم شکسته...!
زن :خانم جهانپور کیه؟ :|

بچه


تازگیا توی سریالای تلوزیون زنه بچه دار نمیشه،عیب هم از شوهرشه... بعد میره امامزاده بچه دار میشه!
.
.
.
.
.
.
.
من شخصا به سرایدار امامزاده مشکوکم
از ما گفتن بود

یاعلی


یا علی گفتیم میزو بلند کنیم اشتباهی عشق آغاز شد !

اصلا مهم نیس


مهم نیست قشنگ باشی قشنگ اینه مهم باشی حتی واسه یه نفر خدارو شکر من نه قشنگم نه مهم :-D ولی با حال و با نمکما

عدالت


دو تا دختر یکی خیلی خوشگل یکی خیلی زشت میرن واسه مصاحبۀ
استخدامِ یه شرکت!
مدیر شرکت یه نگاه بهشون میندازه و میگه :
قیافه اصلا برای من مهم نیست مهم فرهنگ و علم شماست!
از خوشگله میپرسه:
جمعیت ایران چند نفره ؟
میگه : هفتاد میلیون!
مدیر میگه : آفرین درست جواب دادی!
رو میکنه به زشته و میپرسه:
خوب این هفتاد میلیون رو یکی یکی نام ببر!= ) )

مخرج

یه بار تو کلاس ما استاد یه مسئله داد گفت وقت میدم حل کنید بعدش خودش شروع کرد به حل کردن .مسأله پارامتری بود یعنی عدد نداشت جوابشم طوری بود که تو مخرج کسر "مو" (حرف یونانی) داشت بعد یکی از دخترا گفت استاد مخرج ما مو نداره یهو یکی از پسرا گفت عیب نداره بزرگ میشی در میاره یعنی کلاس منفجر شد

بیک

به همه شرکتها اعلام شده به اخراسمشون نام "ایران"رواضافه کنن! مثل مبلیران ، گلدایران ، چوب ایران و... همه شرکتها پذیرفتند بجز شرکت بیک..!

پپسی

در راستای بر ملا شدن هویت واقعی آرم ننگین شرکت PEPSI که گفته میشه مخفف واژه Pay Each Penny Save Israel یعنی پرداخت هر پنی ذخیره اسراییل است ، خون شرکت های ایرانی بجوش آمده و معانی پنهان اسامی تجاری خود را آشکار کردند تا جواب دندان شکنی به شرکت پپسی داده باشن : پفک نمکی = پایمردی فلسطین، کابوس ناگوار ملت کینه توزیهودی....

poke


پسرﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ :"ﻟﺒﻪ ی ﭘﺮﺗﮕﺎﻫﻢ ﻣﻨﻢ ﺑﻬﺶ ﯾﻪ Poke ﺯﺩﻡ.... ﻓﻚ ﻛﻨﻢ ﺍﻓﺘﺎﺩ... ﻣﺮﺩ! خدا بیامرزتش.. انالله و انا الیه راجعون!

شمال


وقتی دسته جمعی میرید شُمال ،مهم نیست که توی کدوم ماشین باشی … مهم اینه که همیشه توی اون یکی ماشین بیشتر خوش میگذره! :|

آرمین

دقـــت کـــردیــن 2afm یــه آهنـــگ love میــــده بیــــرون

بـــاز 2 هفتـــه بعــــد یــــه diss love میــــده،

ینـــــی چـــه اتفــــاقــــی داره تــــوو زندگیــــش مـــی افتــــه ؟ ؟ ؟

من رفتم

چیپسی خواهم خرید
بالنی خواهم ساخت
تا ابد خواهم رفت

پیانو خرعست



ﻣﻦ 2 ﺟﻠﺴﻪ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻤﺮﯾﻦ ﭘﯿﺎﻧﻮ ﺗﻨﻬﺎﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ یاﺩﮔﺮﻓﺘﻢ :

 ﻗﻮﺯﻧﮑﻦ !!

ای نکبت


آغا من فهمیدم GF ارمین 2afm شبا کجاست 


نامرد میره پیش اندی


که اندی در وصفش میگه


اخه بگو بدونم روزا کجایی


 نگو به کسی نگو شبا کجایی



نتیجه میگیریم روزا با ارمینِ


 شبا با اندی

خسته

   ﺁﺩﻡ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﻰ ﺣﻤﻮﻡ ﻧﺮﻓﺘﻪ

ﻣﻮﺟﻮﺩﻳﻪ ﺧﺴﺘﻪ ﻭ ﺩﻟﺴﺮﺩ ﻭ ﭘﮋﻣﺮﺩﻩ

ﺍﻣﺎ ﻫﻤﻴﻦ ﻛﻪ ﻣﻴﺮﻩ ﺣﻤﻮﻡ

ﻣﻴﺸﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩﻯ ﺧﺴﺘﻪ ﻭ ﺩﻟﺴﺮﺩ ﻭ ﭘﮋﻣﺮﺩﻩ ﻛﻪ

ﻣﻮﻫﺎﺵ ﺑﻮ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﻣﻴﺪﻩ :|

کاپیتان

بابام داشت با عصبانیت نصیحتم می کرد منم داشتم چایی میخوردم

یه دفعه گفت تو چیکاره ای ؟

منم با جدیت تمام چاییو بهش نشون دادم گفت : من یک کاپیتان هستم

هیچی دیگه 4 روزه به لطف مادرم تو راهرو میخوابم

عشق :(

پسر : عزیزم فردا روز عروسیمه

خودت میدونی چقد دوستت دارم ولی

سرنوشته دیگه نشد بهم برسیم


دختر : با چشمایی پر از اشک دستاشو گرفتو گفت :
.

.
حالا که سرنوشت مارو بهم نرسوند

منُ به داداشت معرفی کن

همون که زانتیا داره

  ):

ماشین

چند روزه دنبالِ ماشینم الان به یه آگهی ماشین زنگیدم، ۱۵ بار زنگ خورد یارو با عصبانیت گفت وقتی برنمی دارم یعنی فروختم دیگه. گفتم به سلامتی خرج اعصابت می کنی دیگه؟ قطع کرد خاک بر سر!

بازم رحمت به دایی:|

پسره ۱۵ ساله نوشته یک ماه و نیمه کسی عاشقانه بوسم نکرده ! من آخرین بوسم ماله ۲ سالگیم بود داییم ماچم کرد بعدم پرتم کرد هوا یادش رفت منو بگیره: |

فانتزی:|

کی از فانتزیام اینه که زنگ بزنم به خودم...بگم الوووو؟؟؟ بعد خودم بگم: قربون الو گفتنت برم من!!! بعدم خجالت بکشم قطع کنم گوشیو... چند دفه هم امتحان کردم ولی لامصب همش اشغال بوده! نگرانم!نمیدونم دارم با کی حرف میزنم!! : |

بی اعصابم عا

ﺻﺪﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ
ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﭘﺮﻭﺭﺷﮕﺎﻩ
ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ
ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ
ﻫﻤﻮﻧﺠﺎﻡ ﯾﮑﯿﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ
ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﺎ !

دمش گرم عاغا

چه کسی میخواهد منو تو ما نشویم ؟؟
دمش گرم نجاتم داد!

برگرد:((

اقا دیشب رفتیم مهمونی مخاطبم جلوم نشسته بود 

منم دستمو بردم تو جیبم با گوشی اس دادم بهش بوسم میدی عزیزم. 

بعد بدون دیدن براش فرستادم. یهو یه نگاه غضب آلود بهم انداخت پاشد رفت.

بعد نگا کردم دیدم براش نوشتم(بو سگ میدی)

اینه راه حل مناسب عا


پیشنهاد میکنم به اونایی که سه چار میلیون خرج میکنن

میرن تایلند و دوبی و آنتالیا ارض مملکت و تو کشور اجنبی

خرج میکنن یه تومن بدن باباشون دست خونوادرو بگیره ببره

شمال اونوخت خونه خالی رو بغل کن و حالشو ببر

اونوقت هم به اقتصاد مملکت کمک میشه هم دعای

پدر مادرت باعث میشه به بهترین نحو از خونه خالی استفاده کنی

و «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» رو رعایت کردی

تنگه هرمز :( قشم :(

ﻣﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺗﻨﮕﻪ ﻫﺮﻣﺰ ﮐﺠﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ !!! ﻓﻘﻂ ﺍﻧﻘﺪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﮔﻪ ﺑﮕﻮﺯﻩ ﻗﺸﻢ ﻣﯿﺮﻩ ﻫﻮﺍ


ایران:|


ﮊﺍﭘﻦ ﻳﮏ ﺩﺳﺗﮕﺎﻩ ﺧﻴﻠﻲ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﻣﻴﺴﺎﺯﻩ ﮐﻪ ﺩﺯﺩﻫﺎ ﺭو
ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ ، ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻣﻴﮕﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﺗﻮ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﮐﺸﻮﺭ

ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﮐﻨﻴﻢ !
ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ﺁﻣﺮﻳﮑﺎ ﻣﺪﺕ ﻳﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﻔﺖ ﺗﺎ ﺩﺯﺩ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ .
ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ﺍﺳﺘﺮﺍﻟﻴﺎ ﻣﺪﺕ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﻩ ﺗﺎ ﺩﺯﺩ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ .
ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ﮐﺎﻧﺎﺩﺍ ﻣﺪﺕ ﻳﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺸﺖ ﺗﺎ ﺩﺯﺩ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ .
ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ایران ﺗﻮ ﻣﺪﺕ ﺩﻩ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺧﻮﺩ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺭﻭ
ﻣﻴﺪﺯﺩﻥ!

تف

بعضیام همچین تو خیابون با اقتدار را میرنو تف میکنن فک میکنی ٢دیقه پیش توپش اَ کناره دروازه رد شده! : |