یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

ملی کردن صنعت نفت

قشنگ معلومه دکتر مصدق واسه فرار از خونه تکونی رفته دنبال ملی کردن صنعت نفت
و الا کدوم آدمی 29 اسفند میره دنبال کار به این مهمی

جوک

ببخشید اگه پست های خنده دار کم میزارم
به خاطر یکی از بجه هاست
مریضه
.
.
.
.
.
.
اسهال داره
اگه بخنده میرینه

روغن

دختره رفته میکانیکی میکانیک میگه برو یه لیتر روغن بگیر دختره گفته سرخ کردنی یا پخت و پز؟
:|
:|
:|
:|
میگن میکانیکه انقدر خودشو با تسمه پروانه زده که سیاه و کبود شده
بعدشم خودشو انداخته جلوی جک سوسماری تا بخوردش!

استاد :|

چیزی که استاد میگه:

پیشاپیش عیدتون مبارک


چیزی که ما می شنویم :

هر کی جلسه ی بعد بیاد حذفه

ملت شهید پرور:/

دقت کردید ..!!!

همه ی شهرستانامون شهید پرور هستند !!

من موندم این همه دزد و قاتل و فاسد  رو کجا پرورش دادن

بالش

ﺗـﻮ ﭘﺬﯾﺮﺍﯾﯽ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ

ﺟﻮﺭﯼ ﺑﺎﻟﺸﻮ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺭﺩ ﺷﺪ ﺩﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺍﯾﻦ ﻻﻣﺼﺒﻮ ﺑﺒﺮ ﺗﻮﻭ ﺍﺗﺎﻗﺖ ﻫﺮﮐﺎﺭﯼ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﮑﻦ ، ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻧﺸﺴﺘﻪ :|

صله دهانه رحم :))

ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﮔﺮاﻧﻲ های اخیر
ﻓﻘﻄ ﺗﺎ ﺩﺭﺏ ﺧﺎﻧﻪ اﻗﻮاﻡ ﺗﺎﻥ ﺑﺮﻭﻳﺪ و ﺩاﺧﻞ ﻧﺮﻭﻳﺪ.
اﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﺭﻓﺖ و ﺁﻣﺪ

"صله دﻫﺎﻧﻪ ﺭﺣﻢ" نام ﺩاﺭﺩ و ﺩﺭ رﻭاﻳﺎﺕ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺗﺎﻛﻴﺪ ﺷﺪﻩ

ازدواج

در حال حاضر من فقط شرایط ازدواج با دختر شماعی زاده رو دارم.

اون بزرگوار میفرمود :
دوماد ما باید شازده باشه
عاشقونه دلو باخته باشه
واسه دختر دل نازک ما
دو سه میلیونی اندوخته باشه

الان 2 و پونصد دارم
بنظرتون قبول میکنه؟!!

شیرازی


سعدی یه جوری گفته
"ای ساربان آهسته ران" که هرکی ندونه فکر میکنه شترا 180 تا میرفتن!

شیرازیه دیگه! سرعت شتر
واسش زیاده!

:)))

مامان من پونزدهم اسفند همۀ خونه رو میریزه وسط سالن بعد غش میکنه میره زیر سرم!دهن ما تا عید سرویسه جمع کنیم اینارو خودشم از رو مبل دستور میده :|

واتس اپ

یکی از بزرگترین غلطام این بود که مامانمو با واتس اپ و وایبر اشنا کردم !!

 وقتایی که خودمو میزنم به خواب... پی ام میده تو که هنوز آنی، بگیر بکپ :|

کراوات

طرف به مهمونی دعوت میشه. روی کارت نوشته بودن"فقط کراوات مشکی"وقتی به مهمونی میرسه تعجب میکنه و در کمال ناباوری میبینه .
.
.
.
بقیه پیرهن و
شلوار هم پوشیدن !

کاکتوس

نزدیک عیده ؛ بهتره همین امروز یه کاکتوس بخرید و روزی ۲۰ بار بوسش کنید 








تا آمادگی لازم جهت روبوسی با دایی ها و عمو هارو پیدا کنید ^_^

rell

دَلیلِ اینکه Rell نـِمـیـزَنـَم اینه که: 

میـتـَرسـَم تـو کامنت تبریکا از یِـکى دیگه خـوشـَم بـیـاد 

دِلـه دیـگـه کـاریـش نـِمـیـشـه کـَرد!!!

عجب خری بود

یه دختر دیدم خیلی داف بود
داشت از کنارم رد میشد یه لبخند زدم اونم یه لبخند زد
رفتم دنبالش
گفتم من از شما خوشم اومده میشه شمارتونو داشته باشم ?
گفت نه
گفتم من ازت خواهش میکنم
گفت لطفاً برین
.
.
.
.
.
.
.
.
منم همونجا ریدم
نمیدونم چرا جیغ زد

دخدره...

دختره رفته شیرینی فروشی گفته شیرینی میخوام فروشنده گفته چند کیلویی؟
طرف گفته 45 کیلو ام ولی رژیم گرفتم لاغر شم.
میگن شیرینی فروشه رفته تو یخچال نشسته میگه من ناپلئونی ام

یه بنده خدا میگفت:
بچه ٣ ساله همسایمون آیپدشو آورده داده به مامانش میگه این بازی اکسپایر شده، برو یدونه کرک نشده بریز توش!
حالا زمان ما:
شماره شناسنامه بابام ٢١٠ بود
من تا پنجم دبستان فک میکردم بابام دویستو دهمین آدمیه که تو جهان به دنیا اومده!!
تازه اینکه چیزی نیست،
مال عموم یکه! اون بدبختو که دیگه فک میکردم حضرت آدمه!!

مازراتی

دیشب خواب دیدم مازاراتی خریدم ...
بیرونش مازاراتی بودولی توش مثه پراید بود....

چون مغزم ازتوی مازاراتی تصویرنداشت..پراید پخش میکرد..!

پیچوندن

با دختره رفته بودم رستوران
نمکدونش از این پیچوندنیا بود
هی تکونش میداد، نمک نمیومد،
خیلی آروم تو گوشش گفتم بپیچونش
اونم اول یه نگاه به دور و برش کرد و بعد نمکدونو گذاشت تو کیفش.
.
.
.
هیچی دیگه، صاحب رستوران که تعطیل کرد پرنده فروشی زد
منم که الان تو تیمارستان روزبه نشستم دارم با کفگیر چمن میخورم

دزد

از یارو می پرسن چندتابچه داری؟
میگه ٤ تا پسر
اولی : مهندس برق
دومی:مهندس معمار
سومی: مهندس ای تی
چهارمی:دزد
میگن چرا چهارمی رو ازخونه نمیندازی بیرون؟
میگه همون یکی خرج خونه رومیده،بقیه بیکارن

خونه تکونی مردا

تا حالا به خونه تکونی مردا دقت کردید ؟!؟!؟!

مرد می خواد شیشه تمیز کنه

مرد : عزیزم اون چهارپایه رو بیار…

عزیزم روزنامه بده بهم…

عزیزم شیشه شورو بده دستم…

عزیزم کمک کن برم بالا…

عزیزم چهارپایه رو بگیر نیوفتم…


زن :عزیزم گمشو بیا پایین خودم پاک میکنم

:| بدون شرح

ﺑﭽﻪ:ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻓﺮﺩﺍ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻭﻟﯿﺎ ﻣﺮﺑﯿﺎﺳﺖ
ﻣﻌﻠﻤﻤﻮﻥ ﮔﻔﺘﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﭽﻪﻫﺎ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺎﺑﺎﺷﻮﻥ ﺑﯿﺎﻥ!
ﻣﺎﻣﺎﻧﻪ: ﻧﻪ ﭘﺴﺮﻡ ﻣﻦ ﻧﻤﯽ ﺭﻡ!
ﺑﭽﻪ: ﭼﺮﺍ؟!!!!!!!!!
ﺁﺧﻪ ﻧﺎﻇﻤﺘﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺩﺑﯿﺮﺳﺘﺎﻧﻢ ﺑﻮﺩ.
ﻣﺪﯾﺮﺗﻮﻥ ﻫﻢ ﺑﭽﻪ ﻣﺤﻠﻤﻮﻥ ﺑﻮﺩ ﻫﯽ ﺗﯿﻐﺶ ﻣﯽ ﺯﺩﻡ!
ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺍﺷﮑﺎﻥ ﺩﻭﺳﺘﺘﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﻮﺩﻡ.
ﻓﺮﺍﺵ ﻣﺪﺭﺳﺘﻮﻧﻢ ﯾﺒﺎﺭ ﺍﻭﻥ ﻗﺪﯾﻤﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺗﻮﻭ
ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺑﺠﺎﯼ ﯾﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺟﺎ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﻏﻔﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩﻩ
ﺑﻮﺩ .
ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺑﮕﻮ ﺑﺮﻩ!
ﺑﭽﻪ: ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻣﻌﻠﻤﺘﻮﻥ ﺑﻔﻬﻤﻪ
ﻣﻦ ﺑﺎﺑﺎﺗﻢ ﻣﺮﺩﻭﺩﺕ ﻣﯽ ﮐ ﻨﻪ!!

ملا

دختره خودشو میندازه بغل ملا میگه ترو خدا
برام دعا کن
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
ملا میگه ایشالله به حق پنج تن نتونی از جات
بلند شی !

در

دختر همسایمون کلید نداشت پشت در مونده بود گفتم کارت ملیتو بده بندازم تو درز در زبونه میره عقب ، در باز میشه
گفت واقعاااااً؟ واااااااااااااااای چه جالب ، مرسی... همرام نیست ولی " کد ملیمو حفظم ! "
هیچی دیگه کد ملیشو ازش گرفتم درو باز کردم ولی جای سرم از شدت ضربه رو در موند

اصل

به دختره میگم اصل بده آشنا بشیم !!  












جواب داده : اولأ اصل نه بیسواد عسل ! بعدشم پرو عسل میخوای برو با زنبور  
دوست شو هر روز واست میاره!  
الان حالم بهتره .دکترا گفتن یبار دیگه خودکشی کنی کارت تمومه !

سالن ورزشی

نوشته سالن های ورزشی ژاپن :
قهرمانان مادرزاد به دنیا نیامده اند
بلکه با تمرین و پشتکار به قهرمانی رسیده اند
نوشته سالن ها ورزشی ایران :
مراقب وسایل شخصی خود باشید

آهنگ پیشواز چاووشی

زنگ زدم به یک نفر آهنگ پیشوازش محسن چاوشی است. همینطور که شما منتظرید گوشی را بردارد می شنوید: بگو چه مرگته که... بازم پر از حرفی؟!

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


شیداجون تولدت مبارک

.

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه

 شکلکهای جالب آروین


تولدت مبارک شیدا جون



فوووووووت …..

فووووووووت ….
فوووووووت …..
فووووووووت …
فوووووووت ….
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!

نایت اسکین
هووووووووووورا
اینم از کادوهات

 شکلکهای جالب آروین


پول خورد

رفتم سلمونی پول خورد نداشت

گفت بیا زیر بغلتو بزنم....