یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

واتس اپ

زن از بیرون اومد خونه، دید همسرش خوابه، پتو کشید روش تلویزیون رو خاموش کرد، کنترل رو از دستش در آورد...

بعد برگشت یه کشیده زد تو صورتش، گفت بلند شو دروغگو، آخرین بازدیدت تو واتساپ یه دقیقه پیش بوده
آتیش بگیره این آخرین بازدید

هواپیما

تو هواپیما رفتم دستشویی ،
وقتی برگشتم دیدم دختره که بغل دستم نشسته اومده سر جای من نشسته !
بهش گفتم چرا سر جای من نشستی ؟!


گفت : فکر کردم پیاده شدی :|


چند روزه دارم شامپو با نون میخورم بلکه بمیرم و این روزا رو نبینم 

کلیه:))

ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﭘﺮﺳﯿﺪ :
ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﺘﺎﺏ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ :
ﮐﻠﯿﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻋﺸﻖ ﻭﺭﺯﯾﺪﻥ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻧﺪ .
ﺍﺳﺘﺎﺩ : ﺁﺭﻩ ﺧﺐ !
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﺧﺐ ﭼﺮﺍ ﮐﻠﯿﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻥ ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭼﻬﻠﻢ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﻮﺩ

گاز

خانومه فیش گاز رو برده بانک
به یارو پشت باجه میگه ببخشید اقا شما گاز می گیرید؟؟؟؟

طرف گفته نه خانم متاسفانه من فقط جفتک می اندازم
اون اقای همکارم گاز می گیره

امامزاده داوود

دیروز رفته بودم امامزاده داود تو مسیر یک پیرمرده پیاده میرفت سوار ماشینش کردم
برگشته میگه دست شما درد نکنه ما قدیما این مسیر رو با خر میرفتیم
 الان داریم با شما میریم !!


من 

پیرمرده

بدون شرح

آمریکا برف اومده یک متر، بعد مجری تلویزیون ایران میگه :نزول بلاهای آسمانی آمریکا را فلج کرد.
تو خوزستان طوفان گرد و خاک بپا شده ؛ا ونوقت مجری تلوزیون ایران میگه:خوزستان باز بوی تربت کربلا گرفت

مریم

بازرس برای سرکشی میره آسایشگاه ﺭﻭﺍﻧﯽ:
ﻣﺮﺩﯼ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﮐﻪ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﯼﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺳﺮﺷﻮ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭﻣﯿﺰﻧﻪ ﻭ ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﻣﯿﮕﻪ:
مریم … مریم … مریم …
بارزس ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ : ﺍﯾﻦ یارو ﭼﺸﻪ؟
ﻣﯿﮕﻦ : ﯾﻪ ﺩﺧتری ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ مریم ﮐﻪ ﺑﻬﺶ ﻧﺪﺍﺩﻥ , ﺍﯾﻨﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ
بازرس میره ﻃﺒﻘﻪ ﺑﺎﻻ و ﻣﺮﺩﯼ ﺭﻭﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﻗﻔﺲ ﺑﻪﻏﻞ ﻭ ﺯﻧﺠﯿﺮ بستنش، نعره ﻣﯿﺰﻧه
مریم …مریم … مریم
بازرس ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ : ﺍﯾﻦ ﯾﮑﯽﺩﯾﮕﻪ ﭼﺸﻪ ؟
ﻣﯿﮕﻦ : مریم رو ﺩﺍﺩﻥ به این!

قصد ازدواج

پسرایی که میگین ما قصد ازدواج نداریم، ازدواج قصد نمیخواد،

پول میخواد که تو نداری.

دخترایی که میگین ما قصد ازدواج نداریم، ازدواج قصد نمیخواد،

خواستگار میخواد که تو نداری.

پرچم جفتتون تو وایتکس

والا.... اعصاب نمیذارن واسه آدم

ارشاد

من اگه راننده وَن گشت ارشاد میشدم

بعد از این که ماشین پر میشد گازشو میگرفتم میرفتم شمال...!!!

والا یه ماشین پر از آدمهای پایه کلی حال میداد

بانک

حداقل انتظاری که از بانک ِ مرکزی دارم اینه که با لحنی ملایم تر موجودی ِ حسابم تو تلفنبانک رو صفر اعلام کنه. بی پولم، ایدز که ندارم !! : |

یاهو


پسوورد یاهوم قفل شده..رفتم فرگت مای پسوورد زدم...

ازم میپرسه ماه عسل کجا رفتی؟؟؟!!!!!!!!

من الان تو جواب چی بزنم به این کصافط:))

گیاه خوارا

 
یکی نیست به این گیاه خوارا بگه:
"شما که انقدر حیوونارو دوست دارید و گوشتشون رو نمیخورید،
چرا پس غذاشونو میخورید؟ گناه دارن طفلیا!:))

1500تومن

مامانم میگه 5 تا 1500 تومن چقد میشه ؟؟
میگم 7500 تومن ...
میگه حالا یه 1500 تومن دیگه هم رو اینا حساب کن !
میگم خوب مادر من چرا از اول نگفتی که 6 تا 1500 تومن حساب کنم ؟
میگه نه این فرق میکنه با این 1500 تومن یه چیز دیگه خریدم !!:))

نذری

همسایه مون نذری آورده بود،

اومدم تشکر کنم، قاطی کردم، گفتم: خداروشکر!


بی چاره فکر کرد ما داشتیم از گشنگی می مردیم، دو تا بهم داد!

شتر

تو نگاه شتر یه حسرتی هست


.


.



.


.
انگار ١ تست بیشتر میزد صنعتی شریف قبول میشد!

خیابون شریعتی

الان دختره تو خیابون ازم پرسید، آقا خیابون شریعتی میخوام برم؟؟


منم گفتم : باشه برو ولی زود برگرد
.
.
.
.
.
.
.
..
اوه اوه یه فحشی بهم داد که دارم تو گوگل دنبال معنیش می گردم.....
خدا وکیلی حرف بدی زدم...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آهن پرست

دروغ میگن دخترا همه آهن پرستنا!
.
.
.
.

.
.
من الان دوماه یه میل گرد خریدم هنوز کسی باهام دوست نشده!!!

:|

ارتفاع

دلیل اینکه من دکتر نشدم اینه که از ارتفاع میترسم o_0

درسته ربطی نداره

ولی به توام ربطی نداره :|

یاد نگرفتی تو زندگی کسی دخالت نکنی ؟!

خر

هر کی بیکاره بگه واسش کار جوور کنم

.


.

.

.

الکی ،مثلا من خرم خیلی میره
وای خرم خیلی دور شد برم بگیرمش............

پسرای گوگولی

همچـیـن میـگـن اگـه پـسـرا برن سـربازی مرد میـشن ، آدم میـشن
.

.

.

.

 

انگـار قبلش حیـون درنده بودن..

.

.

.

.

.

گـوگـولیـا . . . . یـه گـوشه نشسـتن درگـیـر ابروهاشونن

چـیـکارشون داریـد اخه

بلند بگین آمین

بار الهی

یاری ام کن اگر چیزی شکستم

مامانم نبینه چون به قضا و بلا اعتقاد نداره

یقینا تیکه تیکم میکنه !!!

لکسوز

ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ﻣﻦ ﺩﻟﺴﻮﺯ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻫﻢ . 




ﻟﮑﺴﻮﺯ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﻟﮑﺴﻮﺯ...


ﺑﺎ ﻟﻜﺴﻮﺯ ﺩﻟﺴﻮﺯ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﻴﺎﺩ ... 

فیلم خارجی

این فیلم خارجیارو دیدین؟؟؟؟
بچهه که خوابش میبره مادرش میاد آروم یه پتو میکشه روش
یه بوس کوچولوش میکنه میره...
.
.
حالا من که خوابم میبرد مادرم یه لحاف کرسیه ۲۰۰ کیلویو
از ارتفاع ۲متری زاااارت مینداخت روم
پشت بندشم بابام که مثلا حواسش نبود پامو لقد میکرد...
بعد که من مثل جن زده ها میپریدم!!!!
دوتائی با هم میخندیدن میگفتن:
پدر سوخته الکی خودشو به خواب زده بود!

تابستون

خدا بگم اینارو رو چیکار نکنه!
هی ماه رمضون یه روز انداختن جلو یه روز انداختن عقب، انقد این ماه ها رو انگلک کردن
.
.
.
.
آخر سر ,تابستون افتاد وسط زمستون!

عیدی کارمندان

ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺩﺭ ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮﯼ ﺧﻮﺩ ﭘﯿﺮﺍﻣﻮﻥ عیدی کارمندان ﮔﻔﺖ :

ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ، ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﻦ عیدی بخوان.

هارهارهار

پسر جنیفرلوپز تو مدرسه داشت گریه میکرد مدیرش ازش پرسید:
پسرم چرا گریه میکنی؟
گفت: مامانمو میخوام!
مدیر گفت:
پسرم ببین ، ما همه مامانتو میخوایم ولی گریه نمیکنیم که!!

ساپورت

ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺎﺩﺭﻣﻮﻧﻮ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﯿﻢ ﮔﻢ ﻧﺸﯿﻢ
ﺍﻻﻥ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯﯼ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﻧﻨﻪ ﺷﻮﻧﻮ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ

x دیگه رفته،برنمیگرده :)))

ریاضی عزیز،
.
.
.
قبول کن که x رفته و دیگه بر نمی گرده 

اینقدر از ما نخواه که x رو واست پیدا کنیم.

سعی کن به زندگیت بدون اون ادامه بدى!

:|

ایرانی سلام

دیالوگ رایج صبح شنبه:


مجری رادیو:

ایرانی سلام...
.
.
.
هفتاد میلیون نفر همزمان:

سلام و زهرمار!!!!!

نصیحت

دوستان یک نصیحت برادرانه از من به شما

 

ایام دانشجویی ایام شیرینی است

با درس خواندن خرابش نکنید !!!