یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

ماکارونی

به زنه خبر دادن شوهرتو که فرستاده بودی مرغ بخره تصادف کرد کشته شد
گفتن حالا میخوای چیکار کنی
گفت نمیدونم خودمم شوکه شدم شاید ماکارونی درست کنم
ادمین:آیلین

لیلی و فرهاد

دختره پست گذاشته:

فرهاد من کجاست که ببیند لیلی در آتش عشقش خاکستر شده…

والا تا اون جا که من خبر دارم فرهاد چشمش دنبال شیرین بود نه لیلی

تورو خدا قبل شکست عشقی خوردن ، یه کم در حوزه ادبیات مطالعه کنید
ادمین ایلین

وینستون

پدرم پاکت سیگار وینستون رو تو جیبم دید!،اومد جلو
.
.
.
.
.
.
زارت زد زیر گوشم !!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفت: من با این سنم بهمن میکشم تو
که نون خور منی پول وینستون رو ازکجا میاری؟
ادمین:ایلین

مداحی

ﺳﺒﮏ ﻣﺪﺍﺣﯽ ﻫﺎ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺷﺪﻩ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮐﻪ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ،،
ﯾﻬﻮ ﻭﺳﻂ ﺳﯿﻨﻪ ﺯﻧﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ..
ﺩﺍﺭﯼ ﺗﮑﻮﻥ ﻣﯿﺪﯼ،
ﺧﻮﺩﺕ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﯼ
ادمین:آیلین

فرزند ناخلف:|

ﯾﻪ ﺁﮔﻬﯽ ﺗﺮﺣﯿﻢ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺁﺧﺮﺵ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺑﻮﺩ:
ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﺁﻥ ﻣﺮﺣﻮﻡ :
ﺩﮐﺘﺮ ﺑﻬﺮﻭﺯ
ﺩﮐﺘﺮ ﮊﯾﻨﻮﺱ
ﺩﮐﺘﺮ ﺷﻬﻼ
ﻣﻬﻨﺪﺱ ﻓﺮﯾﺒﺮﺯ
ﺧﺴﺮﻭ
ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﺍﻭﻥ "ﺧﺴﺮﻭ " ﺧﻮﻥ ﺑﻪ ﺟﯿﮕﺮ ﻫﻤشون کرده
خاااااااک تو سرت خسرو
انگل جامعه
دیدی اخر دق دادی باباتو

استاد شجریان

ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ ﺁﻫﻨﮕﺎﺵ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯾﻪ ﮐﻪ ﺁﻫﻨﮕﺴﺎﺯﺍﺵ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﮕﻦ ﮐﺠﺎﯾﯽ ﺁﻗﺎ؟
.
.
.
.
.

ﻣﯿﮕﻪ: ﻣﻦ ﺳﺮ ﻫﻤﺘﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺎﻡ!!
ﻣﯿﮕﻦ:؛ ﺍﻭﮐﯽ..!
پس ﻣﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﯾﻢبه ﺯﺩﻥ...
ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺑﺮﺳﻮﻥ ﺯﻭﺩﺗﺮ

زن احساسی

خاطرات یک زن احساسی:
دیشب اینترنت قطع بود....
کلی کار کردم!
بعدش ظرفارو شستم!
خونه رو جارو کردم!
غذا پختم!
.
دیگه کم کم داشتم به شوهرم علاقمند میشدم

که اینترت وصل شد

جواد یساری

چند روزه میرم بدنسازی
بجای آهنگ خارجی ، جواد یساری میزارن تو باشگاه !!!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

همش فک میکنم بجای عضله ، سیبیلام داره درمیاد...

انگلستان

آیا میدانید اگر مردم انگلستان همه قرص ضد انگل بخورند
.
.
.
.
میشوند پاکستان !

تا اکتشافات بعدی؛ اودفظظظظ

آی فیلم

ﺳﺮﯾﺎﻻﯼ شبکه ﺁﯼ ﻓﯿﻠﻢ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻗﺪﯾﻤﯿﻪ ﮐﻪ وقتی میبینم همه اش استرس اینو میگیرم که :

ﻣﺸﻘﺎﻣﻮ ﻧﻨﻮﺷﺘﻢ؛
ﺗﻤﺮﯾﻨﺎﯼ ﻋﻠﻮﻡ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺣﻞ ﻧﮑﺮﺩﻡ !

آپاندیس

میگن روز قیامت تمام اعضای بدن به سخن در میان و شهادت میدن !!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من موندم اون آپاندیس مسخره اون وسط چی میخواد بگه ؟؟؟؟

گربه

گربه ها یجوری آدمو نگاه میکنن
که انگار همه چیو فهمیدن
الان هم میخوان برن به همه بگن :| :D

باد

برادر زادم هفت سالشه
داشته تکلیفشو انجام میداده قسمت جمله سازی نوشته : بابا باد داد !

آنتن نمیده=))

یکی از دوستام بهم زنگ زد منم اصلا حوصلشو نداشتم
شروع کردم نصفه نصفه حرف زدن
یعنی مثلا آنتن ندارمو قطع میشه و از این حرفا
برگشت گفت صدات قطع و وصل میشه
ولی صدای تلوزیون واضح میاد :| :|
ومن هم مثل همیشه نابود شدم !

شیاف

یکی از فانتزیام اینه که
با لحن جدی و خسته به یه دکتر بگم : لطفا حاشیه نرو دکتر !
بعد بلند شم و از پنجره مطبش به افق خیره بشم و بگم :
فقط بگو چند روز دیگه زنده می مونم؟
لامصب خیلی کلاس داره
ولی هر سری میرم فقط شیاف مینویسه :|

تقویت حافظه

ماهی خودش حافظه ش افتضاحه
اونوقت دکترا میگن واسه تقویت حافظه هفته ای سه بار ماهی بخورین :|

بیل گیتس


دسته بیل رو بده به من !
پدر بیل گیتس خطاب به همسرش
هنگام عبور از خیابان دوطرفه :D

اینترنت

با داداشم دعوام شده
مامانم: زود آشتی کنین
من: محاله !
داداشم: با او دختر احمقت !
مامانم: پس یه هفته اینترنت قطع می شه
من: داداش قربونت برم
داداشم: بپر بغل داداش عزیزززززم :|

شب شیک

دختره یه عکس با آرایش و لباس مجلسی و کفش پاشنه بلند گذاشته تلگرام
نوشته همین الان ازخواب بیدار شدم
وقتی میگید شبت شیک اینجوری میشه دیگه :|

شارژرایگان ایرانسل

امروز به دوست دخترم اس دادم عزیزم چرا زنگ نمی زنی؟ چرا جواب نمیدی؟ برات شارژ بگیرم؟

اس داده برو گمشو! لازم نکرده! خودم یه میلیون شارژ دارم!!!

ایرانسل جون مادرت بین مارو به هم نزن! خدا رو خوش نمیاد...

اسم

ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﺳﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﺮﺍ ﺑﺨﺎﺭﯾﺎ ﺑﺨﺎﺭ نمیکنن ﺧﻮﺩ ﺩﺭﮔﯿﺮﯼ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ
ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺧﻮﺩﻧﻮﯾﺲ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﻤﯽﻧﻮﯾﺴﻪ.

ﺁﺧﻪ ﭼﺮﺍ ﺍﻟﮑﯽ ﺍﺳﻢ ﻣﯿﺬﺍﺭﯾﻦ؟

آدم بزرگ!

من قراره بعدا آدم بزرگی بشم

ولی فعلا در این حد بدونید که 
.
.
.
.
.
.
.
در خانواده ای مذهبی و متوسط چشم ب جهان گشودم ^_^

نماز و روزه

بچه ها خواهشاً نماز روزه هاتونو جدی بگیرین

.

.

.

.

دیشب خواب دیدم

تو بهشتم هیچکدومتون نبووووودین...

آگهی استخدام

** فوری ** فوری **

قابل توجه متقاضیان استخدام در دستگاه های دولتی:


متولدین 1360 تا 1370 دارای مدرک کارشناسی رشته های فنی-مهندسی

:حسابداری

حقوق
دکترای پزشکی
.
.
.
.
.
.
مدرک خود را به صورت قایق دراورده و وقتی رفتید حموم قایق بازی کنید!

کار کجا بود بابا

دلمه

خدایا یه نگاهی بنداز ببین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کسی با برگ برنده زندگی من دلمه درست نکرده!؟؟

مصرف روانگردان

مصرف روانگردان ها از زمان حضرت مولانا رواج داشته
مثال :

.
.
.
.
.
.
باغ سلام میکند  سرو قیام میکند
سبزه پیاده می رود  غنچه سوار میرسد

کانال تلگرام

آخرین کانال رو بقالی سر محل ما زده !!

آفرین به همت شما کاربران ایرانی

الان تعداد کانال های تلگرام
از تعداد کاربران بیشتر شده !!

خواستگاری

خوشبختی یعنی اینکه
یه نفرجلو مادرشوهرت ازت خاستگاری کنه بعد تو بگی متاهلم
بگه حیف من دنبال همچین عروسی میگشتم
تـــــــا چشـش درآد :D

rhqd

به بهلول گفتند می خواهی قاضی شوی?
گفت :خیر
گفتند :چرا?
گفت: نمی خواهم نادانی بین دو دانا باشم
مال برده و مال باخته هر دو اصل ماجرا را می دانند و من ساده باید حقیقت را حدس بزنم!!

ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺎﺗﺮﯾﻪ 66 %ﺭﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﻪ ﺑﺮﻕ ﺯﺩﻥ ﺷﺎﺭﮊ کنیم ؟

ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺎﺗﺮﯾﻪ 66 %ﺭﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﻪ ﺑﺮﻕ ﺯﺩﻥ ﺷﺎﺭﮊ کنیم ؟
.
.
.
.
ﮔﻮﺷﯽ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻋﮑﺲ ﮐﻨﯿﺪ
ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﯾﺪ ﺷﺎﺭﮊ ﮔﻮﺷﯽ ﺷﻤﺎ 99% ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ
ﺗﺎ ﺍﮐﺘﺸﺎﻓﺎﺕ ﺑﻌﺪﯼ
ﺧﻮﺩﺍﻓﻆ