یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

لیف

یه لیف دارم که ۷ساله دارم ازش استفاده میکنم
اینقد با تجربه س که خودش میدونه کجا رو سفت بکشه کجا رو شل کنه !

واحددرسی

این ترم اونقد واحدای درسیم خوب بودن که...

.

.

.

.

ترم بعد هم همینارو برمیدارم!

شعر

نون و پنیر و کیوی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
باهم نخور دل درد میگیری
دنباله مصرع بعدیش بودی?

چه با ریتم هم خوندی:)))...

مرسدس

نمیدونم چرا هر وقت میخوام درِ مرسدس بنزمو باز کنم
.
.
.
.
از تخت میفتم پایین!!!


ماشین شماهم ایجوریه ؟؟!!

زشتا کپی

عکس منم میتونه کاوره خیلیا باشه^_^
.
.
ولی زشتم میفهمی ؟ زشت...!!! >_<

خاک توسرم
زشتا کپی اجباری...  -_-


نخند بابا فکر کردی خیلی خوشگلی؟!o_O

تو از منم بدتری....!

تبلیغ


آی فیلم تبلیغ شامپو گذاشته

زنه با مقنعه میگه من از وقتی ازین شامپو میزنم ریزش موهام قطع شده.

انتظار دارن از معصومیت نگاهش به صداقتش پی ببریم؟

بز

دیروز با یکی از همکارا بحث میکردم

توهین کرد ؛ جوابشو ندادم


دوستم بهم گفت:

آفرین شعورتُ نشون دادی با این سکوت


امروز دوستم با همون همکارمون بحثشون شد بش گفت :

من فلانی نیستم مثه بُــز نگات کنما ؛ میزنم داغونت میکنم

کپی

مورد داریم یه جوری پست های منو کپی میکنه انگار من مرجع تقلیدشم . . .

والاااااا
.
.
.

نخند با خودتم

واقعا روت میشه اینم کپی کنی؟؟

اینترنت

اینترنت ۱ روزه ، ۱۵ مگابایت  ،  ۵۰۰ تومان


اینو به هر کشوری نشون بدی پناهندگی میدن

:|

قلیون

یه بار با یه دختره رفته بودم سفره خونه !
بعد یه نیم ساعت قلیون کشیدن دختره گفته کی آب قلیون تموم میشه بریم ؟
از اون موقع هروقت قلیون میبینم جیغ میکشم

پراید!

همکاری اولیه
شرکت kia کره جنوبی:

پراید HB -ایده اولیه و ساخت از کره

 

**


مابقی خلاقیت و نوآوری ایرانی

پراید kia
پراید station
پراید صبا
پراید 141
پراید 132
پراید 111
پراید 131
پراید 121
پراید 132sx
پراید132lx ،  TL, SE, Ex, SL......

و هم اکنون در بازار استفاده های غیر سواری از این
محصول شگرف ؛

           *** پراید وانت ***
(با قابلیت حمل چند جعبه خالی میوه)


به این ترتیب
و بزودی در آینده ای نزدیک و در سال های نه چندان خیلی دور  ؛
پراید 18چرخ
پراید 10تن
پراید شبه نیسان
پراید شبه ماکسیما
پراید شاسی بلند
پراید خاور
پراید چرثقیل
پراید میکسر
پراید تراکتور
پراید ترانزیت
پراید ناو
پراید اف 16
پراید مترو
پراید هلی کوپتر
بوئینگ 747 پراید
پراید بدون سرنشین

وَ وَ وَ وَ....



پرتاب اولین پراید به فضا!!!!!!!!!




این روند همچنان ادامه دارد . . .

اقتدار

طرف برادرشو نصیحت میکرده میگه وقتی ازدواج کردی اقتدار
داشته باش،مثل من.
دیشب به زنم گفتم باید ساعت یازده آب گرم باشه،

اونم آبو گرم کرد.

داداشش گفت ساعت یازده آب گرم میخواستی چکار؟
گفت آخه پوستم حساسه نمیتونم با آب سرد ظرف بشورم

دلم...

دلم یکیو مــیخواد سرمو بزارم
رو شونش ازدنیا شکایت کنم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فقط چارشونه باشه و هیکل ورزشکاری…
قد ۱۹۰ به بالا…
چشماش سگ داشته باشه…
ترجیحا پیرهن یقه دیپلمات تنش باشه ^_^
لُپشم چال بیوفته…
ته ریش خیلی مهمه…
اُدکلنشم تلخ باشه
ماشینشم شاسی بلند باشه
یه صدای دوبلوری خسته هم داشته باشه
که ادم همینجوری ته دلش بلرزه
.
دیگه همینا دیگه
فکر کنم بتونم باهاش حرف بزنم

پوست کنارناخن

این پوستای کنار ناخون...
اخ اخ
نگاه به نازکیشون نکنین
جدی بگیرینشون.....
اینا ریشه در زانو دارن...

زندگی

زندگی جاریست
.
.
.
.
.
.
.
.
.

نمیدونم شایدم مادر شوهری خواهر شوهری چیزی باشه،

ولی در هر صورت از قوم شوهره ،چون بدجور رو اعصابه

بدرقه


بدرقه شوهر در فرهنگ ملل
آمریکایی: عزیزم امیدوارم روز موفقى داشته باشى :)
انگلیسى: عزیزم براى نوشیدن چایی عصر بیصبرانه منتظرتم :)
فرانسوى: عزیزم تمام روز بفکرتم تا برگردى :)
ایرانی : دارى میرى این اشغالها رو بزار دم در :|
آشغالا یادت نره :|
آشغالا :|
هوی آشغالارو ببر :|

!!!

یکی داشت توی خیابون راه می رفت

با خودش گفت به به چه روز خوبی،

چه هوای عالی ای چه دنیای قشنگی.

به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی گرفتنش!

منو مامی

دیشب به مامانم میگم یه پسری هست خیلی منو دوست داره چیکار کنم…؟؟؟!

میگه بیخیالش شو… :|

میگم چرا ؟؟

میگه چون کسی ک تو رو دوست داره حتما یه ایرادی داره.. !!! :|

خداییش تا حالا تو زندگیم انقدر قانع نشده بودم ..

گوشی

بابام اومده تواتاق گفت چه غلطی میکنی همش گوشی دستته؟؟


گفتم پدر من بجای گوشی سیگار دستم باشه خوبه؟


نتونست جواب بده رفت بخاریو کم کرد

بدون شرح:/

داشتیم بنایی میکردیم
رفتم زنگ همسایه را زدم
دخترش اومد
گفتم ببخشید استمبولی دارید؟؟؟
گفت: جاتون خالی ظهر داشتیم خوردیم!!!!


خدا شاهد اوستا بنا وسط کوچه بیلو گاز میزد از خنده!!!

گیتار

برایت در رویاهایم گیتار میزنم
.
.
.
.
.
 .

اخه تو واقعیت هنوز گیتار یاد نگرفتم

نهایتا بتونم با دبه برات بندری بزنم

مخاطب خاص

اصـلا آدم حـساسـی نـیستـما
.
ولـــــــــــــــــی 
.
وقتـی مـخاطب خـاص دوسـتم بـهش گفـت خـیلی دوسـِت دارم عـزیـزم مـرسـی کـه مـالِ منـی ..
.
فـقط یکـم 
.
نـه حقیـقـتش یـه کـم کـه نـه ؛ 3 4 تـا کیـسه بــالا اووردم

هویج

آقا همه جا هویج یه میوه محسوب میشه تو خونه ما یه فحش محسوب میشه

اینستاع


این ملتی که من میبینم لحظه مرگشون هم با عزرائیل عکس میندازن میذارن اینستاگرام

زیرش هم مینویسن لحظه خداحافظی با دوستان

سشوار

بابام اومده میگه چرا این سشواره باد نداره


منم گفتم: فک کنم پنچر شده !


هیچی دیگه الان اومدیم دکتر که سشوارو از تو حلقم بیاره بیرون

:))))))

یه روز بابام یه گلدون با گلش خرید آورد گذاشت رو تاقچه


آقا من سه روز بش آب میدادم.

روزسوم وقتی ازسرکار اومد

گلدونو برداشت یه سینی با چاقوهم برداشت
شروع کردبه قاچ کردن گلدون
.
.
.
.
.

اونجابودکه ماتازه فهمیدیم آناناس چیه!

ایران خودرو

ایران خودرو:
نهمین مدل پژو با نام پژو ایکس دی اماده عرضه به بازار است که نسبت به مدل قبلی تحول زیادی داشته...


طول انتن آن 10 سانتی متر افزایش داشته

چراغ ترمز ان هم پر رنگترشده و فقط 5 میلیون تومان گران تر است !!!!

 

داعش بیا منو بخور

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﺰﮐﻮﻫﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺎﺻﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﺩﯾﺪﻡ ﮐﺴﯽ ﯾﺎﺩﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ
ﺩﻟﻢ ﺑﺤﺎﻟﺶ ﺳﻮﺧﺖ !

مذاکره

اختلافات مذاکرات ایران و غرب رو یه بچه می‌تونه برطرف کنه

بچه، طعم همه‌چی رو عوض می‌کنه

ظریف &اشتون :)))

خر


آقای مجری:

ببینید بچه ها فکر کنید شما یه خونواده هستین که اومدین خونه ما مهمونی

کلاه قرمزی: من الان کی هستم؟

آقای مجری: الان مثلا تو مامانی، جیگر هم بچته

کلاه قرمزی: یعنی من نزاییدم نزاییدم بعد از این همه سال خر زاییدم؟