یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

دلم...

دلم یکیو مــیخواد سرمو بزارم
رو شونش ازدنیا شکایت کنم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فقط چارشونه باشه و هیکل ورزشکاری…
قد ۱۹۰ به بالا…
چشماش سگ داشته باشه…
ترجیحا پیرهن یقه دیپلمات تنش باشه ^_^
لُپشم چال بیوفته…
ته ریش خیلی مهمه…
اُدکلنشم تلخ باشه
ماشینشم شاسی بلند باشه
یه صدای دوبلوری خسته هم داشته باشه
که ادم همینجوری ته دلش بلرزه
.
دیگه همینا دیگه
فکر کنم بتونم باهاش حرف بزنم

نظرات 2 + ارسال نظر
عاغا سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 20:15

کشمش هم دُم داره :|
دخی خانم :|

من لاغرمردنیم
قدم کوتاهه
چشمام مارمولک داره
ترجیحا رکابی میپوشم
لپمم گود افتاده
ریشمم مثل ریش کوسه س
ادکلنمم از این عطرای سه تا صد تومنه
ماشینمم ایران دوپاست
صدامم مثل اگزوز خاوره

به کارتون میام؟ :)))))))

ا جلو چشام خفه شو:)))

مهدی دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 23:23 http://gitare.blogsky.com

خیلی باحال بود دخی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.