یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

نادر

یه روز یکی از حیوانات نادر میمیره
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نادر میره یه حیوانه دیگه میخره
خدایا من چقدر بامزم خودت حفظم کن

سوال شرعی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت علمای محترم
در یک روز کاری ساعت 7صبح میخواستم اتومبیلم را از پارکینگ بیرون بیاورم.دیدم ماشینی جلوی درب منزل راه را بر من بسته..
در همین لحظه یک شخص به کمکم آمد و با راهنمایی او و 19بار عقب و جلو کردن ماشین را از پارکینگ خارج کردم .واز آنجا که خسته اش کرده بودم در راه خدا 5هزار تومن به او دادم
مشکل اینجاست حال که خواستم حرکت کنم ،او سوار همان ماشینی که راه را بر من بسته بود شد و حرکت کرد.
از نظر شرعی کشتن این شخص جایز میباشد یا خیر؟!

پارسی

میگم هی نگین پارسی را پاس بداریم...

عربی هم زیاد بد نیستا....


اگه بخوایم این جمله رو (وقتی دو ضلع نا مساوی از یک مثلث متساوی الساقین با دو ضلع نامساوی از یک مثلث متساوی الساقین دیگر مساوی باشد آن دو مثلث متساوی الساقین باهم مساوی هستند)
به فارسی بگیم، باید بگیم:


هرگاه دو برِ نابرابر از یک سه برِ دوبر برابر برابرِ دوبرِ نابرابر از یک سه برِ دوبر برابرِ دیگر باشد آن دو سه برِ دوبر برابر برابرند...!

تورج


رفتم دکتر امپول بزنم گفتم این امپولو واسم بزن 
دکتر گفت ...تورج
گفتم .من تورج نیستم 
گفت چرا تورج 
گفتم اقا من بهرامم تورج نیستم 
گفت حرف نزن بهرام, باید بزنم تورج 
گفتم امپول ماله منه چرا بزنی به تورج
گفت خیلی حرف میزنی باید بزنم تورج
یکم فکر کردم گفتم بگو رگ 
گفت رج
گفتم حالا بزن تورج!!!

:)))))))))

عینک

فرق دخترا و پسرا:

دختر: نرگس عینک بهم میاد؟؟
نرگس: وای عجیجم مثه یه تیکه ماه شدی!!!
.
.
.
حالا پسرا
.
.
.
پسر: غلام عینکی که زدم بهم میاد؟؟
غلام: مثه موش کور شدی...!!

وان

یه بار تو عمرم تو وان نشستم...

 

لامصب اینقد با کلاس بود نزدیک بود رگمو بزنم 

مقصر


اقا خدایی من مقصرم؟؟؟؟

نامزدم  ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﺗﻮ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
.
.
.
ﮔﻔﺘﻢ : ﺧﺐ ﺧﺎﮐﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ . :|
ﺍﻻﻥ ﺳﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﮔﻮﺷﯿﺸﻮ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﯿﺪﻩ
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﺴﺪﺷﻮ ﺑﺴﻮﺯﻭﻧﻢ،ﺧﺎﮐﺴﺘﺮﺵﻭ ﺗﻮ ﺭﻭﺩ ﮔﻨﮓ ﺑﺮﯾﺰﻡ .
ﭼﻪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺍ ﺩﺍﺭﻥ دخترای ﻣﺮﺩﻡ... :|

کفش


ﺑﻌﻀﯽ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﺍﻧﻘﺪ ﭘﺎﺷﻨﻪ ﮐﻔﺸﺸﻮﻥ ﺑﻠﻨﺪﻩ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﯽ ﮐﻔﺸﺖ ﺭﻭ ﺑﭙﻮﺵ ,

ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮕﯽ ﺳﻮﺍﺭ ﺷﻮ ﺑﺮﯾﻢ !

بعد از یه ذره بیمارستان بودن اندکی بهتر شده و به کنارتان برگشته شده عستیم

ممنان عستم از 428 عزیز بابت کلی کامنت

دست

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﺳﺖ ﺷﻤﺎﺱ...

.

.

.

.

ﻗﺒﻼ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﻣﺎﻏﺶ ﺑﻮﺩﻩ :|

ﭼﯿﻪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺑﮕﻢ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻩ؟؟!

من ﻋﻤﺮﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﮐﺴﯽ ﺩﺳﺖ ﺑﺰﻧﻢ،

اه اه اه ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺕ :|

امروز تولد وب دخی شاده
وبمون1ساله شد

مرد

ﺍﮔﻪ ﺍﺯمرد ﺧﻮﺩ ﺭﺍﺿﻲ ﻧﻴﺴﺘﻴﺪ
ﺍﮔﺮ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻳﺪ
ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻛﻼﻓﻪ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ
ﺍﮔﺮ ﺯﻧﺪﮔﻴﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺯﻫﺮ ﻣﺎﺭ ﻭﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺳﺎﺧﺘﻪ
ﺍﮔﺮ ﻛﺎﺭﻱ ﻛﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﺩﻟﺘﺎﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺰﻧﻴﺪ !!!!....
ﺍﺻﻼ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ !!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
مال ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﻫﻢ ﻫﻤﻴﻦ ﺍﺳﺖ

ﻛﻼ ﺍﻳﻨﺎ ﻫﻤﻴﻨﻄﻮﺭﻳﻦ...فایده نداره درست بشو نیستن تن تاک بخر. فرار کن.!!

بز

یه بار دبیر شیمی بهمون گفت: معلمی شغل انبیاست

منم اومدم کفتم :پیامبرا که بیشتر چوپان بودن

یه نگاه عاقل اندر خنگول کرد گفت: خو منم دارم همین کارو می کنم دیگه بزغالهههه

به نامزدم زنگ زدم میگم عصر لباس خوشکلتو بپوش ، با یه ماشین 2 در میام دنبالت

بعد که اومده پایین ماشینو دیده، فُحش داد رفت تو

الانم گوشیشو جواب نمیده

بچه ها خدایی وانت چند تا در داره ؟

جواب ابلهان

یارو با زنش دعواش میشه
شروع میکنه همه چراغا رو خاموش میکنه
بخاری رو خاموش میکنه
گاز رو خاموش میکنه
زنش میگه چه مرگته چرا اینطوری میکنی !!!؟؟؟
یارو میگه جواب ابلهان خاموشیست

برف

رفیقم میگه بیا بریم برف بازی..بهش میگم مگه برف اومده؟...میگه نه..سرد باشه کافیه..مگه بچه بودیم خاله بازی میکردیم خودِ خاله هم بود؟!
...تا حالا اینجوری قانع نشده بودم..
الانم داریم مثل اسب برف بازی میکنیم

دفتر خاطرات

ﻣﻮﻫﺎﯾﺶ ﺳﭙﯿﺪ ﺷﺪ...

آن جوانی ﮐﻪ ﺩﻓﺘﺮِ ﺧﺎﻃﺮﺍت مرا ﺧﻮﺍﻧﺪ.....

ﭼﻮﻥ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺑﺎ ﺳﺮ ﮐﺮﺩﻣﺶ ﺗﻮ ﮐﯿﺴﻪ گچ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﻪ ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ یه چیز ﺷﺨﺼﯿﻪ!!

کج

دیشب ماشین دختره خراب شده بود
.
.
.
.
.
.
در یک حرکت خیرخواهانه با دوستام رفتیم هلش بدیم ...
روشنش که نکرد هیچ ,
تازه چرخ ماشینم انداخت تو جوب
بعدش پیاده شده طلبکارانه میگه شما کج هل دادید.... :|

برق


پول برق ندادیم اومده گاز رو قطع کرده میگم چرا؟ میگه کمرم درد میکنه از تیر نمی تونم برم بالا !: |

شوهر چیست

ﺷﻮﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﯼ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﺎﺭﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺪﺑﻮﺩ ....

ﻣﺸﮑﻼﺗﯽ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺍﻭﻧﺒﻮﺩ ﻫﺮﮔﺰ ﭘﯿﺶ ﻧﻤﯽ ﺁﻣﺪ ...

:|لاک


آخه دختر خوب
عزیز من
چند هزار مهندس جون کندن اون گوشی رو ساختن!
چند صد نفر به فنا رفتن فیسبوک رو نوشتن!
صد نفر مُردن برنامه بنویسن که تو از فیلترینگ رد شی !که تو پست بزاری :
لاک زدم؟!

دود

ﺑﻮﯼ ﺩﻭﺩ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ... !!!
ﺑﻪ ﮔﻤﺎﻧـﻢ ﺟﻤﺎﻋﺘـﯽ ﭘﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠـﺎﺯﯼ،ﻣﯽ ﺳﻮﺯﺍﻧﻨﺪ "ﻋﻤﺮ ﺧﻮﯾﺶ ﺭﺍ "
.
.
.
.
.
.
.

.

ﻧﻪ ﻧﻪ
ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﯾﺪ
ﻏﺬﺍﻣﻮﻥ ﺑﻮﺩ ﺳﻮﺧﺖ

مهرپدری

آبجیم از بابام 3 میلیون گرفته که آیفون 6 بخره...
اونوقت من به بابام میگم باباعینکم شیکسته 100 تومن بده عوض کنم
میگه پسرم دنیا ارزش دیدن نداره !!

خط آخر زندگی


بااینکه به آخر این خط امیدی نیست اما برگشتم
اومدم تا ،آخر دنیامو بخندم...
دعا یادتون نره