یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

لطفا جک نزارید

امروز به احترام من لطفا جک نزارید

.
.
.
.
.
ریا نباشه نصف فامیلمون توی حادثه تروریستی پاریس کشته شدن
چغا دوغت فغانسه مواظبشون نغبود

مکالمه

- همه چی اوکیه انشالله؟
- مرسی

.
.
.

مکالمه دو ایرانی به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسوی

ورودی پاریس

الان دارن تابلوهای ورودی پاریس رو عوض میکنن

.
.
.
.
.
.
.
.

جاش میزنن به شهر شهید پرور پاریس خوش آمدید!!

:)))

می دونید چرا فرانسه رفت رو هوا ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.

چون اونجا پلیس فتا حواسش به چیزی نبود !!

سربازی

خدا پدر فتحعلی شاه و ناصرالدین شاه رو بیامرزه که ایرانو دادن رفت.

وگرنه الان استرس اینو داشتم که خدمت پادگان ارتش هند میفتم یا نیروی انتظامی قفقاز


ماه تولد

یک روز یک آبانی چپ دست مغرور با یک خردادی شیطون باوفا ازدواج میکنه،
 بچه شون میشه یک شهریوری تجدیدی احمق فلج مغزی

چقد آخه به ماه تولدتون می نازین

داروین

در طول روز به یه آدمایی بر میخوری که دقیقا داروین میاد جلوت وامیسه میگه:

این یکی از نسل میمون نیس، این گاوه گاااااااااااو!

تز روشنفکری

همین روزاست یه روشنفکر استاتوس کنه: ‏

در شبهای سرد زمستان به پرنده ها خرده نون ندین. بهشون نون درست کردن یاد بدین.

برج ایفل:))

این اقتصاد فرانسه هم داغونه

صد و بیست سال پیش اسکلت برج ایفل رو ساختن

هنوز بودجه شون نرسیده دو کمپرسی آجر بریزن بنا بگیرن دیوارا بره بالا


سفارت افغانستان

اگه قرار بود واسه هر انفجار جلو سفارت افغانستان شمع روشن کنیم الان تهران تو پارافین غرق شده بود

همراه اول

الان همراه اول فرانسه به پاریسی ها اسمس میده:
 آدرس دقیق محل بعدی حمله داعش رو میخوای بدونی؟
عدد 3 رو بفرستین. هر پیامک صد یورو.

تخفیف فقط49000تومان

چرا همه این جنس هایی که تو ماهواره تبلیغ میکنند، قیمتش 49 هزار تومنه؟ علت خاصی داره؟

کارت به کارت

به بابام گفتم پول بریز تو کارتم!!

زنگ زده میگه اسمت چی بود؟؟!!
ینی شانس آوردم شنا بلد بودم وگرنه غرق این محبت میشدم
الانم دارم تو دریای محبتش شنا میکنم

بابک زنجانی

من همه‌ش استرس دارم بابک زنجانی تو دادگاهش بگه من ایران رو فروختم،

تا سر برج وقت دارید تخلیه کنید

سهراب و قایقش

ﺧﻮﺩ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺍﻧﻘﺪ تنبل ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻗﺎﯾﻖ ﻧﺴﺎﺧﺖ
ﻓﻘﻂ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ ﻗﺎﯾﻘﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺳﺎﺧﺖ

.
.
.
.
.
.
.
.

ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻦ ﻧﺴﻞ ﻣﺎ ﭼﻘﺪ تنبلن ﮐﻪ ﺑﻪ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﻣﯿﮕﻦ ﻗﺎﯾﻘﺖ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ؟

اطلاع رسانی

هشدار نیروی انتظامی ناجا به همشهریان عزیز.

لطفأ درب پارکینگ های خود را از داخل جهت اطمینان به بسته بودن چک فرمایید.
سایپا و ایران خودرو تهدید کردن شبانه ماشین صفر تو پارکینگ هاتون قرار میدن. دفترچه قسط هم بعدا ارسال میشه در خونه!


هموطن لطفأ اطلاع رسانی کنید.

خواص یونجه

تو خواص یونجه نوشته:

"تقویت کننده اعصاب"
.
.
.
.
.
همیشه برام سوال بود چرا الاغ ایقدر نسبت به مسائل بی تفاوته

ساعت

آقا یه سؤال این ساعت 3 بعدازظهر چرا اینطوریه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هرکاری میخوای بکنی یا دیگه دیر شده , یا هنوز زوده

غلط اضافی:دربست:|

یه بار شبیه فیلما جوگیر شدم
به اولین تاکسی گفتم آقا دربست؟!
وسط راه گفت کرایه ات میشه ۴۰ هزار تومن!!
فهمیدم غلط زیادی کردم!
خودمو از ماشین پرت کردم تو خیابون
تا الان ۳۹/۵۰۰ خرج بیمارستانم شده
بازم خدا رو شکر ۵۰۰ تومن سود کردم!

پشتیبان قلمچی

زنگ زدم به قلم چی گفتم میخوام پشتیبان شم
گفت رتبت چنده؟
گفتم ۶٠٠٠٠٠
گفت تو استخدامی

بیا بگو چطوری تست زدی بقیه اونجوری تست نزنن

دزدیده شدن سکوی نفت

یه روحانی بالا منبر میگفت
اگه زنی حامله از کنار باغی رد بشه
از روی هوس حتی یه دونه انار بخوره قطعا بچش دزد میشه...!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا من موندم اونی که سکوی نفت رو دزدید مادرش چی خورده بوده؟

پورعرب

خود ابوالفضل پور عرب به جاى اینکه بره خونه خودشون
.
.
.
.
. 
.
.
.
.
چند بار اشتباهى رفته خونه فریبرز عرب نیا

بادمجون:|

یه بادمجون با یه هلو ازدواج میکنه
.
.
.
.
لابد اومدی ببینی بچشون چی درمیاد نه؟!
آخه مگه بادمجون هم ازدواج میکنه؟!
گیرم که بادمجون ازدواج هم بکنه،بنظرت هلو به این قشنگی قبول میکنه زن این سیاه .. بشه؟؟

بله از اطاق فرمان اشاره میکنن چون شوهر کمه.. هلو قبول کرده : |

کش پول

لامصب انقدر کش پول تو خونه ما ریخته هر کی ببینه فکر میکنه بانک زدیم هر چی پول هم بوده تقسیم کردیم
.
.
..
.
. 
.
..
.
.
..
بابا به خدا همش مال دور غذا نذری بوده

جنگه مگه:|

من با سگی که پشت سرم واق واق میکنه هرگز نمیجنگم

من با شیری که جلو روم غرش کنه

هم نمیجنگم

کلا آدم جنگجویی نیستم

خوابم میاد

فیلم چینی

داشتم فیلم چینی میدیدم همینکه رومو کردم اونور ببینم مامانم چی میگه

نقش اولشو گم کردم!

دیگه نفهمیدم مرد؟زنده موند؟به عشقش رسید؟نرسید؟

ولی در کل فیلم بدی نبود!