یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

رستوران

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﻭ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻏﺬﺍ ﺩﺍﺩﻡ . ﻧﺎﻣﺮﺩﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻃﻮﻟﺶ
ﺩﺍﺩﻥ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻏﺬﺍ ﺭﻭ ﺁﻭﺭﺩﻥ، ﺑﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﮔﻔﺘﻢ ﺗﻮ ﻫﻤﻮﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﮐﻪ
ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ ﻏﺬﺍ ﺑﯿﺎﺭﯼ؟
ﻃﺮﻑ ﮔﻔﺖ : ﺁﺭﻩ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﮕﻪ .
ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﺎﺷﺎﻟﻠﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯼ؟ !
.
.
.
.
.
هیچی دیگه
با لگد پرتم کردن بیرون

خلاقیت یعنی ایرانی

"از فابریکشم بهتر شد"چیست؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اوج گوه زدن ایرانیا تو یه وسیله ای که تعمیرش کردن

مدیر گروه

دختره ورودی 94 رفته دانشگاه
ازش پرسیدن مدیر گروهتون کیه؟
گفته: پریسا جوجو !!!
میگن وزیر آموزش پرورش استعفاشو امضا کرده

طلبکار

یکی رو دارم که روز و شب به فکرمه
طلبکاره پولشو میخاد

ارسالی :عاغا

مورد داشتیم پلنگ به دختره حمله کرده دختره گفته:
اقا پننگ منو نخول ببین
چقد لادرم بزال بلم غذا بخولم چاق بسم چله بسم
اونوخ بیام تو منو بخول باچه؟؟؟ بوژ بوژ ، میگن پلنگه از اون به بعد گیاه خوار شده

دعوتین همتون:|

ﺳﻼﻡ دوستان
میخواستم یه دفعه سورپرایز شین شرمنده زودتر نگفتم
من20شهریور روز پنجشنبه, ﻣﺮﺍﺳﻢ ﻧﺎﻣﺰﺩﯾﻤﻪ،
1394/6/20
چون زیاد بودین از ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ دوستام رو ﺩﻋﻮﺕ ﻣﯽﮐﻨﻢ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﻢ..
گفتم زودتر بگم کارت دعوت رو هم این هفته میدم
آدرس : تشریفات ...بلوار گلها
ﺍﺯ ﺳﺎﻋﺖ ۷ غروب تانیمه شب
دوستای گلم، خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید!
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.

.
.
..

..قشنگ بود کپی کردم... :ا
چه با دقتم میخونه :ا
قیافشو شبیه سکته زده ها شده
منو که میشناسین همه چیو کپی میکنم ^-----^
خوشبخت بشن ایشالا هر کی هستن

شیرازی های عزیزخسته نباشن:|

طبق آمار بانک مرکزی ایران  رمز کارت بانکی ٪۹۹ شیرازی ها۹۹۹۹ استویژگی مهم این رمز علاوه بر به خاطر سپردن آسان، نزدیک بودن دکمه ۹ به دکمه Enter است!
نخند.خستن میفهمی خسته...!!!

شیر

ساعت 3 نصف شب اومدم بالا در یخچالو باز کردم دنبال چیزی میگشتم

بابام سرشو از زیر پتو درآوورد گفت: یه لیوان شیر هم بخور

من که به کل تعجب کرده بودم که چطوره که به فکر منه

پرسیدم چرا؟؟؟

گفت: تاریخش تا امشبه :|

مرغ

یارو نامزده شو دعوت میکنه.. به احترام نامزدش مرغ خونشونو سر میبره و سرخ می کنه میاره سر سفره
 دختره میگه عزیزم چرا زحمت کشیدی؟؟
میگه چه زحمتی؟ 3تاشو سگ خورده یکیشم تو بخور..: ) )

کباب

یارو رفیقش رو با سر و صورت خونی میبره بیمارستان! دکتر میگه: چی شده؟ یارو میگه: کباب و پیاز خورده دکتر میگه: چه ربطی داره؟؟ . . . . یارو میگه: سهم من بود : ) )

:((((

انّا للّه و انّا الیه المدرسة و الدانشگاه
بازگشت همه به ‌سوی مدرسه و دانشگاه است

با نهایت تاسف و تاثر

پایان سه ماه عشق و حال و صفا

و خواب لذت‌ بخش صبح

و آغاز نه ماه زجر و بدبختی و امتحان را

پیشاپیش بر شما شاخا و داف های عزیز

تسلیت میگوییم

حیوانات نادر

وقتی انسان ها به طبیعت احترام نمیزارن و حیوانات نادر رو شکار میکنن ، میدونید چی میشه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﻧﺎﺩﺭ خیلی ناراحت میشه

سورتمه

دختر بچه 14 ساله تو بیوگرافیش قسمت تفریحات نوشته "سورتمه سواری"!
من تا پارسال فکر میکردم سورتمه جزء رنگاست.
تازه یه تیشرت سورتمه ای هم داشتم...!