یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

گروه:))

گروه در ایران! 

کاظم: سلام خوبین؟
کاظم: کسی نیست؟
کاظم: مثل اینکه کسی نیست.من برم بخوابم.شبتون بخیر بای


3دقیقه بعد...

نازنین: س
علی:سلام به روی ماهت !
مصطفی:سلام نازی جون !
قاسم:به به سلام نازنین خانوم خوبین؟
هومن:سلام جیگر بیا pv کارت دارم
ممد گل پسر:سلووووم نازنین خوبی؟
حسن:سلام نازنین اصل میدی؟
علیرضا: سلام نازنینم، خوبی




نازنین: من همون کاظمم ههههههه :))

کاربده؟

یکی از تفریحات مامانم

اینه که شماره عمم رو تو روزنامه چاپ میکنه واسه نظافت چی

به نظرتون کار بدی میکنه؟؟


اینستاگرام:))

پسره زنگ میزنه به دوس دخترش میگه یا فردا ۵ میلیون برام میاری: - B ، یا همه ی عکسای دیشبمونو پخش میکنم/ : ) دختره میگه:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عامو بیو برو دس خداااا

اونا رو که همون دیشب گذاشتم اینستاگرام هزارتا هم لایک خورده : |

کفاره روزه

حساب کردم اگر هفتاد سال عمر کنم و اصلا روزه نگیرم

باید برا کفاره ش
یا دو قرن روزه بگیرم
یا چین رو غذا بدم
یا فلسطین رو ازاد کنم :|

ماه رمضون

ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﺎه ﺭﻣﻀﺎﻧﻢ
ﻭﻋﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﻏﺬﺍﺋﯿﻢ 5 ﺗﺎ ﻣﯿﺸﻪ
ﺳﺤﺮﯼ
ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ
ﻧﺎﻫﺎﺭ
ﺍﻓﻄﺎﺭﯼ
ﺷﺎﻡ

راه رفتن اردکی

راه رفتن اردکی چیست؟؟

طرز راه رفتن احسان علیخانی روی بخارها هنگام ورود و خروج به صحنه ماه عسل

گیاه

سرم توى گوشیم بود مامانم گفت:

پاشو به گلدونها آب بده !!!!

بدون اینکه سرمو بلند کنم جواب دادم:

بذار تو این ماه مبارک حال گیاهان کویرى رو درک کنن...

کسى میدونه چجورى میشه اثر دمپایى رو از روى صورت برطرف کرد؟؟؟؟؟

حکم جدید:))

مکارم  شیرازی اعلام کرد:
نگهداشتن همزمان میرزا قاسمی و عسل در یخچال بعلت مونث و مذکر بودن شرعا حرام است مگر اینکه در یخچال باز باشد چراغش هم روشن باشد ولاغیر

روزه

اقا بابام گیر داده میگه نمی خوام روزه بگیری .

میگه اینجوری که تو سحری و افطاری میخوری حساب کردم کفارشو بدم کمتر در می آد.

خب چیکار کنم گشنم میشه!

والیبال ایران امریکا

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺣﻀﻮﺭ ﺑﺎﺯﯾﮑﻨﺎﻥ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺩﺭ ﺳﻔﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﻭ

ﺑﻌﺪﺵ ﻫﻢ ﺑﺎﺧﺖ ﺑﻪ ﺗﯿﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ

ﭘﯿﺎﻡ ﻣﺮﺑﯽ ﺗﯿﻢ ﻭﺍﻟﯿﺒﺎﻝ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﻪ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺗﯿﻢ ﻟﻬﺴﺘﺎﻥ

.

.

.

.

.

.

.

ﺩﻭﺳﯿﺐ ﺁﻟﺒﺎﻟﻮ ﻧﮑﺸﯿﻦ ﺳﻨﮕﯿﻨﻪ..

اذان

والا میگن مستحبه تو ماه رمضون وقتی اذان تموم شد افطار کنید

ولی ما داخل خونمون وقتی اذان تموم میشه داریم سفره رو جمع میکنیم

سربازی

میخواستم برم سربازی رنگ مو نوشتم خرمایی


یارو دید گفت تو که موهات مشکیه!!


گفتم آره دیگه ار این خرما مشکیا!


دو ماه اضافه خدمت خوردم همون اول! :|

دربند

میگن ماه رمضون تمام شیاطین دربند هستن

.

ولی من دیروز رفتم دربند ندیدمشون !!

مارکو

مارکو از ایران چه برایمان اوردی ؟؟

.

.

.

.

.

.

.

هیچی !!!

.

.

.

.

چیزای خودمم دزدیدن !!!

ایران لهستان والیبال

الان ما از لهستانیا پیشی گرفتیم : | اونام از ما سگ گرفتن : | یه خرم اون وسط مونده هر چی تعارف میزنن هیش کی بر نمیداره = ) )

no pv

داشتم از توی هال رد میشدم بابام از توی اتاق گفت بیا اینجا کارت دارم منم بهش گفتم no pv
الان اینجا اورژانسه یکم کتف راستم و زانوی چپم اذیتم میکنه!!

زنگ زدم به دوس دخترم دهنش پر بود...
گفتم: چی داری میخوری ساریناجون؟! گفت: فیله خوک با خاویار و شراب قرمز!!
! همون موقع مامانش صداش زد... : کلثوم انقدر نون و رب نخور اسهال میگیری! : | = ) )

جنگل پیر

گفتم ای جنگل پیر، تازگی ها چخبر؟
.
.
.
.
.
نیشخندی زد و گفت :
دسته تبر
به تو چه اسکل خر
.
.
.
جنگل پیر بخاطر کم آبی اعصاب نداره
ولش کنید

دختر با کره

یه دختر باکره بیاد pv
چرا اینطوری نگاه میکنید : |
نون تازه گرفتم با مربا -_-
گفتم یکی کره شو بیاره باهم بخوریم
 بدبختی داریما!!
دست خودت نیست بخدا مشکل داری بیچاره
: |