یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

ایرونی جماعت

ایرانیا از میوه و سبزی هم فوش میسازن:
گلابی:بدرد نخور
سیب زمینی:بی خاصیت٬ بی رگ
گشنیز:آدم مف خور
شلغم:گیج و مشنگ
هویج: آدم علاف
بادمجون: معطل
شفتالو: آدم دوست داشتنی
باقالی: تنبل

خمیر دندون

ما تو خونمون از هر چیزی یبار میخریم ظرفشو نگه میداریم دفه بعد خودمون خونگیشو درس میکنیم
فقط مونده خمیر دندون که اونم فرمولاسیونش یکم پیچیدس.

پرستارا

پرستارا دو واحد پاس میکنن به اسم

“آقا چه خبرتونه، اینجا بیمارستانه. گذاشتین رو سرتون ساختمون رو. یکم یواشتر”

سوالای مسخره

+پسرت خوبه؟ بزرگ شده؟
– نه آقا کوچیک شد متاسفانه.
چه سوالیه میپرسى آخه؟: |

من همیشه سعی کردم وقتی می خوام یه لیوان شربت یا آب بنوشم مثل شخصیت تو فیلم ها با کلاسانه و با چهار پنج تا قلپ بنوشم.

ولی لامصب همیشه وقتی قلپ اول رو می زنم، کروکودیل درونم بیدار می شه حلقمو به شعاع 10 متر باز می کنم و کلا با لیوان بقیه شو قورت می دم

اسم پروفایل

اسم پروفایل خارجیا:
Jimmy butler
Tonny curney
Stefan curry
حالا اسم پروفایل ایرانیا:
شیطون بلای آقاش
قاسمم رو با دنیا عوض نمیکنم
من اونیم که سایه هم نداشت
دختره بابامم !

ماضی اجباری

او مادرشوهرش را عاشقانه بوسید ، چه نوع فعلی است؟
ماضی اجباری از نوع بعید :D

تنهایی

هر وقت احساس تنهایی کردی
پاشو یه فیلم ترسناک بزار نگاه کن !
بعد فکر میکنی یکی تو اتاقه،
یکی تو آشپز خونه هست، چند نفر هم تو حیاطن !
خلاصه از تنهایی در میای !

سرعت مجاز

مردم فکر می‌کنن چون روی تابلو نوشته سرعت مجاز ۱۱۰تا اگه ۱۱۰ تا رو پر نکنن رفته تو پاچه‌شون.
 انگار یارانه‌س نگیرن می‌سوزه.
 طرف رفت زیر خاور.!

ته دیگ

همیشه مامانم واسه خواهرم ته دیگ بیشتر میزاره
 حالا ایندفه که ازم پرسید مگه من واست چی کم گذاشتم ؟
میگم به نام خدا ته دیگ