یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

منشی

مرده به زنش میگه : باید برای کارم یک منشی پیدا کنم؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زنش میگه: باید زشت پیر وچاق باشه
مرده میگه : باشه از فردا بیا سر کار
فقط دیگه از نظر پزشک قانونی معلوم نشد علت مرگ شوهرِ چی بوده ؟

خرس

پسرها بعد 10 دقیقه به تفاهم میرسند که روز جمعه برای تفریح کجا برن

.

.

.

.

.

دخترها بعد 4 ساعت بحث ،تفریحشون لغو میشه

چون الهه به نسترن گفت : خرس 

هوی

ما یه بار بین راه نگه داشته بودیم غذا بخوریم،

یه خانواده‌ دیگه هم اونور نشسته بودن.

یه بچه داشتن به زور اگه سه سالش بود،

بعد باباهه راه افتاده بود دنبال این هی صداش میزد: آقا سید محمد صادق جان  بیا اینجا.

ما با این کهولت سن به زور اگه “هوی” صدامون کنن…

:|

یه خواهر زاده دارم 4 سالشه
بعد از اینکه ریده به خودش
و مامانش شستدش ....
اومده داره با حوله صورت من
کxنشو خشک میکنه اونوقت
مامانش از ازون ور داد میزنه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
‌.
.
.
.
اون حوله کثیفه نمال به خودت
عایا این انصافه .....
عایا من یه خوکم ....
عایا صورت من از کxن عنی اون بچه کثیف تره؟

عشق

ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺶ ﻣﺸﺎﻭﺭ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻣﺸﻮﺭﺕ ﮐﻨﻢ که ﭼﻄﻮﺭﯼ زنمو ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﮐﻨﻢ؟
ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ :ﻋﺸﻘﺘﻮ ﺑﻬﺶ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﻩ،
ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺑﺮﺩﻡ ﺑﻪ زنم ﻧﺸﻮنش ﺩﺍﺩﻡ!!!
نفهمیدم چیشد
الان از کما اومدم بیرون
ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ﺑﯽ ﺳﻮﺍﺩ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻣﺸﺎﻭﺭ.

میوع:|

دختره پی ام داده میگه :
می یو لایک یو می بلایک
فکر کردم صدای گربه درمیاره که واسم لوس شه
خداییش انقد خوشحال شدم که بهش گفتم
جیک جیک جییییک بیا منو بخول
نفهم زد بلاکم کرد :|

خر کیست

خر کیست؟
کسی که مرا دوست نداشته باشد را خر گویند...
خب حالا اینجا کیا منو دوس دارن کیا خرن ؟
اگه کسی هم تو دلش بگه خودت خری اون شخص گاوه!!!
بامنم بحث نکنید باشد ک رستگار شوید

:)))) والا ملت پرتوقع شدن

مادری که میگی عروسم باید هم خشگل باشه، هم پولدار، هم کدبانو...
یه لحظه بیا اینجا کارت دارم
تا حالا به قیافه پسرت دقت کردی عایااااااااا؟!

جان کری

جان کری یه جوری اشتون رو سفت و سخت در آغوش گرفته بود

که انگار آمریکا زیر فشار تحریم های ما بوده !!

نظر سنجی

به نظر شما کدام گزینه برای انتخاب همسر مهم است ؟

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.پول !!

 

بقیه گزینه ها چرت بود خودم حذفش کردم