یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

پیوندها

آیا دقت کردین ‏در ایران به سایتی که ارتباطت رو با دنیا قطع میکنه میگن : پیوندها!؟: |= ) )

داف داری

یه همسایه داریم پنج تا دختر خوشگل داره،


بچه ها بهش میگن مسعود داف پرور...






تازه اگه از یکی بپرسی شغله مسعود چیه میگن: داف داری...

زمین خوردن من

من هروقت زمین میخورم





به جای اینکه ببینم کجام داغون شده

فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه.

بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده!

درمان سردرد

وقتی عصبانی هستید چایی سبز با لیمو بخورید


من امتحان کردم.








هیچ تاثیری نداره ولی کلاس داره

بنایی

دیروز داییم بهم گفت رفتی خدمت اومدی من و بابا و مامانت یه برنامه هایی واست داریم.


گفتم برنامه هاتونو عوض کنید، من یکی زن بگیر نیستم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دایی: برو بابا بنایی داریم... باید آجر بندازی بالا

تام و جری

یه ﺯﻭﺝِ ﻣﯿﺮﻥ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ ﻟﻨﺪﻥ.

ﺧﺎنمِ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﯾﻪ ﻣﻮﺵ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻪ ﺍﺯ شوهرش ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﻠﺪﯼ ﺑﺮﯼ ﺑﻪ ﺻﺎﺣﺐ ﻫﺘﻞ

ﺑﮕﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﻮﺵ ﻫﺴﺖ؟ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻪ:

ها...ﺑﻠﺪوﻡ!! کاری نداره که!

بعد ﻣﯿﺮﻩ ﺑﻪ ﺭﺋﯿﺲ ﻫﺘﻞ ﻣﯿﮕﻪ:

Do U know Tom & Jerry?

yes I do

-Volek Jerry is here!

یخ زدیم باباع

بیرون اینقد سرده که یک تکه یخ از تو فریزر انداختم بیرون . . .

یک ساعته داره در می‌زنه می‌گه داداش وا کن

تو رو جون هر کی دوس داری دارم یخ میزنم

شام ایرانی است دیگر

ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﻭﺭ ﻫﻢ ﺷﺎﻡ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﻏﺬﺍ ﭘَﺮﯾﺪ ﺗﻮ ﮔﻠﻮﻡ؛

ﺁﺏ ﺳﺮ ﻣﯿﺰ ﻧﺒﻮﺩ ﺭﻓﺘﻢ ﺁﺏ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ

ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﯿﺎﺭ

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ : ﺳُﺲ ﺳﺎﻻﺩ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﺭ

ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺑﺰﺭﮔﻪ : ﺑﺒﯿﻦ ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺳﺒﺰﯼ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ

ﺧﻮﺍﻫﺮ ﮐﻮﭼﯿﮑﻪ : ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﻧﻮﻥ ﺑﯿﺎﺭﯼ

ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﻮﭼﯿﮑﻪ : ﺑﺮﺍﻡ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺑﺮﻧﺞ ﺑﯿﺎﺭ

ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﻣﺎ ﺳﺮ ﻣﯿﺰ ﺷﺎﻡ ﭼﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﺩﻳﻢ !!

قلیون

رفتم دکتر بهم گفت:اگه میخوای سالم باشی باید از قلیون دور بشی

امروز رفتم بازار یه شیلنگ 10 متری واسه قلیونم خریدم

به نظرتون کافیه یا باید بیشتر دور شم؟

دیوار مهربانی

تو محلمون دیوار مهربانی زدن

.
.
.
.
.
 ده دیقه‌ای یه نمکی اومد همه لباسارو ریخت تو چرخش رفت

خودکشی

خوبیه خودکشی اینه که:

.
.
.
.
.
.
می تونی قبل از مرگت هارد کامپیوترتو رو پاک کنی