یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

هارهار


1-چطوری یک زرافه را در یخچال بگذاریم؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ابتدا در یخچال را باز میکنیم.سپس زرافه را در یخچال میگذاریم و در را میبندیم.

۲-چطور یک فیل را در یخچال بگذاریم؟(یه کم فکر کن )
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نه اشتباه گفتی .اول در یخچال رو باز میکنیم زرافه رو میزاریم بیرون سپس فیل را داخل یخچال میگذاریم.

۳-چگونه فیل را داخل ماشین بگذاریم؟

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فیل را از یخچال بیرون بیرون می آوریم و در ماشین میگذاریم.

۴-شیر شاه یک جلسه میزاره همه ی حیوونها رو دعوت میکنه . همه میان به جز یه نفر.اگه گفتی کیه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فیل. چون هنوز تو ماشینه

۵-چند نفر میخوان از یه رودخانه پر از تمساح شناکنان برند اون طرف.اونها به سلامت میرند اون طرف.اگه گفتی چرا تمساحها نخوردنشون؟
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
چون تمساحها رفته بودند جلسه ی شیر شاه.

۶-اگه گفتی به یه کرم سبز که سنگ میخوره چی میگن؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کرم سبز سنگ خوار

۷-یه نفر تو سرش یه چیز سبز میبینه که سنگ می خوره شبیه کرم هم بوده.اگه گفتی چی بوده؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

نه کرم سبز سنگ خوار نبوده چون کرم سبز سنگ خوار رفته جلسه شیر شاه.اون مرد خیالاتی شده.

۸-جلسه شیر شاه تموم شد.ولی همه حیوونها یه جا جمع شدند میدونی چه اتفاقی افتاده؟

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فیله که سوار ماشین شده بود تصادف کرد و مرد. حیوونها براش ختم گرفتند

خدا اموات شما رو هم بیامرزه. برای شادی روح اون فیل

مَنْ قَرَاءَ فاتِحَة مَعَ الصّلَواتْ

مدیونی اگه فُحشم بدی

:))


یه دختره رفته تو پیج داعش کامنت گذاشته
.
.
این ملدوم بی جناه گناه دالن...نجنیدشون...به ایلان ما کالی نداجته باجین...خووووووب...آفلین پسلای خوجل مجول
.
.
گفته میشه ابوبکر بغدادی رییس گروه داعش پس از خواندن این کامنت 27ضربه چاقو به خود زده است :|

علف


دیشب دیدم بابام تو اتاقم داد میزنه میگه علف علف!!!
گفتم یا ابارفضل لو رفتم...
.
.
.
.
.
.
.
رفیتم دیدم پا تلویزیون نشسته داره دعا میکنه میگه العفو العفو

آقاپسر


ﺍﻗﺎ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﺍﻣﺮﻭﺯﺕ ﺑﺎﺯﻯ ﺑﺎ ﺩﻝ ﺩﺧﺘﺮﺍﺳﺖ
ﻭ ﺩﯾﺪﻥ ﺍﺷﮑﺎﺷﻮﻥ ﺑﺖ ﺣﺲ ﺷﺎﺥ ﺑﻮﺩﻥ ﻣﯿﺪﻩ ؛
ﻓﺮﺩﺍ ﭘﺪﺭ ﺧﻮﺍﻫﻰ ﺷﺪ
.
.
.
.
.
.
ﭘﺴﺮﺕ ﻫﻢ ﺑﺮﻧﺎﻣﺶ ﻫﻤﯿﻨﻪ ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ !!!:))

تتل

در پی ولایتی شدن امیر تتلو، آهنگهای زیر از سوی ایشان منتشر گردید:

- کی از بالاسرت عمامتو میبنده؟
- منم یکی از اون آخوندام
- بذار تو بِیت آقام باشم
- داستان عجیبیه، نماز جمعه توی مجیدیه
- آقا اون بالاست (دکلمه: الهام چرخنده)

نان


ﺑﺎﺑﺎﻡ sms ﺩﺍﺩ : ﺳﻼﻡ ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯽ ﻧﺎﻥ
ﺑﺨﺮﯼ ؟
.
ﻣﻨﻢ ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻡ : ﺁﺭﯼ ﭘﺪﺭ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﻣﺮﮐﺒﯽ
ﯾﺎﻓﺘﻩ ﻮ
ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻧﻮﺍ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺭﺳﺎﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺷﺎﺗﺮ
ﻃﻠﺐ
ﻧﺎﻥ
ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ
ﭘﺪﺭ ﺍﺯ ﺷﺎﺗﺮ ﭼﻨﺪ ﻋﺪﺩ ﻧﺎﻥ ﻃﻠﺐ ﮐﻨﻢ ؟
ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ : ﭘﺪﺭ ﺳﮓ ﻣﻨﻮ ﻣﺴﺨﺮﻩ
ﻣﯿﮑﻨﯽ اگه
ﺟﺮﺃﺕ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﻣﺸﺐ ﺑﯿﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ ,
ﺍﮐﻨﻮﻥ ﭘﺎﺳﯽ ﺍﺯ شب ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ ، ﻋﺎﯾﺎ ﺑﻪ
ﻧﻈﺮ
ﺷﻤﺎ
ﺍﻣﺸﺐ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺟﻌﺖ ﮐﻨﻢ ؟؟

همدردی جدید تتلو

درسته ویلا تو شمال ندارم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی خونه تو غزه که دارم !!
(آهنگ جدید امیر تتلو)

سوال


اگه دوست پسرت تو را بزنه چیکار میکنی؟؟
دختر آمریکایی : باهاش قهر میکنم
دختر انگلیسی : گریه میکنم
دختر روسی : ترکش میکنم
دختر ایرانی : میدم دوست پسرام جرش بدن!

پادگان


تو پادگان یه متنی تایپ کردم،رفتم کافی نت گفتم یه پرینت ازش بگیر،
یارو پرسید تو چه محیطی تایپش کردی؟گفتم تو محیط نظامی!

داش یه رُب میخندید

مسجد


بچّه ها من الان دارم میرم مسجد،
.
.
.
هر کی کفش می خواد، سایز و شماره پا و رنگ دلخواهو بگه :gholi1:

ثروت


حیف که نه ثروتی دارم و نه آسایشی ؛
وگرنه همینحوری که مشتمو می کوبیدم به دیوار، می گفتم حاضرم همه ی ثروتمو بدم که فقط آسایش داشته باشم
خعلی با کلاسه لامصّب

ایرانی


فقط یه ایرانیه که میشینه یه دل سیر غیبت میکنه

و برای عالم و آدم حرف در میاره

و آخرشم میگه :

  اصلا به ما چه!

ما به کسی کاری نداریم!

هر کی واسه خودش زندگی میکنه !

آن شرلی


آنشرلی با موهای قرمز رو یادتونه؟


این اصغرشونه با موهای مشکی...


اصغر در تکرار غریبانه ی روزهایت چه گذشت در کنار دریاچه ی نقره ای!؟

 

http://s5.picofile.com/file/8130303192/10410556_1487749421462561_2279283937141539392_n.jpg

شکست عشقی


یه بار تو 13 سالگی عاشق شدم

بابای دختره فهمید

دیگه نمیذاشت دخترش بیاد بیرون

یه روز تیپ زدم به موهام ژل زدم رفتم در خونشون

باباش اومد گفت چیه ؟؟

گفتم دخترتو می خوام ؛ اومدم خاستگاریش

گفت یه لحظه واسا الان میام

رفت با یه توپ پلاستیکی برگشت

گفت بیا عمو جون بگیر برو دنبال بازیت

ینی گند زد به عشقم با این حرکتش

بزرگترین شکست عشقی زندگیم بود

 

پاندا


رفیق دوران دبستانم نه تنها ازدواج کرد ، بلکه طلاقم گرفت ،

اونوخت مَن هنوز دارم پاندای کونگ‌ فو کار دانلود می کنم :|

:gholi12::gholi12:

دیوار حموم


به نظرم

می تونن دیوارای حموم رو

از جنس لیف درست کنن

که آدم راحت مثل خرس کمرشو بکشه به دیوار دیگه


اینهمه مشقّت برای لیف کشیدن کمر نکشه

 

:(

دعا

پسر خالم ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﻋﮑﺲ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ، گذاشته تو فیسبوک ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﺎﺷﯿن ﺟﺪﯾﺪﻡ...!

.

.

.

.

.

از شانس گندش ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﺯﺩﯼ ﺩﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺍﻻﻥ تو ﺯﻧﺪﺍﻧﻪ!  بیاید تو این شبا برا آزادی زندانیا دعا کنیم!

کارنامه


زمان ما کارنامه ها یه نمره ای توش داشت

*الان شده*

1.عالی

2.خوب

3.بد

*فک کنم. تو نسل بعدی از اینا داشته باشه*

1.آفرین

2.نزدیک بود برینی

3.ریدی فرزندم!!! :))

مورچه

واقـعن مـوجـود مزخـرفـیه ایـن مورچـه بـالـدار..!!!
آدم یـاد " پـژو آر-دی" می افتـه 
د آخـه لامصب ... 
اگـه بـالـداری چـرا مـورچـه ای... اگـه مورچـه ای چـرا بـالـداری؟؟ :|

:|


ﺑﻪ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﮕﻮ
.
.
." ﺑﺮﻭ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ "
.
.
.
.
.
.
.
.ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ :|

آب


چگونه در ماه رمضان تشنگی خود را برطرف کنیم:
ابتدا به سمت راست نگاه کنید…
سپس به سمت چپ نگاه کنید…
اگر کسی نبود یک لیوان آب سرد سر بکشید! تا تشنگی تان برطرف شود!
اگرم کسی دید؛ با کف دست بکوبید روی پیشونی خود و بگویید:
ای وای! یادم نبود که روزه ام…!
اونم میگه: یادت نبود، مشکلی نداره…!

عمم


ﻋﻤﻪ ﺍﻡ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﻮﯼ ﻭﺍﯾﺒﺮ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯾﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﺗﺎﻭﺍﻧﺶ ﺭﺍ ﻣﻦ ﻧﺪﻫﻡ !

دمپایی

من بچه که بودم
تو گرمای تابستون دلم واسه دمپایی آ می سوخت
می رفتم از تو آفتاب
میاوردمشون تو سایه
از بس مهربون بودم:))

ساعت

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻛﻨﺎﺭ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ وایستاده،

ﺑﻬﺶ ﻣﻴﮕﻢ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺳﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ

ﻧﮕﺎﻡ ﻛﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺳﺎﻋﺘﻲ 50

ﺗﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﺷﺘﻢ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ ﻣﺎ ﻛﻪ ﺗﺎ 24 ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ؟

پرایدوانت

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﯾﺶ ﻭ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﺩاﺭﻩ ﺩﺭ ﺣﺪاﺑﻮﺑﮑﺮ ﺑﻐﺪﺍﺩﯼ ﺭﻫﺒﺮ ﺩﺍﻋﺶ،،

ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﺯﺩﻩ : " ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﺳﺖ

" ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻣﭙﺎﯾﯽ ﺟﻠﻮ ﺑﺴﺘﻪ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺍﯾﻨﻮ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻻﻥ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﻭﺍﻧﺖ ﺑﻮﺩ"

دوس پسر


یه دوس پسَرم نداریم ؛
بیشینیم نگاش کنیم 
اونم بگه چیه نگا داره ؟ :fav43:
مام بگیم دیدن ِ خَر صفا داره :171:

آتش نشونی


ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺁﺗﺶ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺁﻗﺎ

.

.

.

ﺗﻮﯼ ﺍﻧﺒﺎﺭﯼ ﺧﻮﻧﻪ ﯼ ﻣﺎ ﯾﻪ ﻣﺎﺭ ﻫﺴﺖ 

ﻣﻦ ﺗﻌﺠﺐ ﮐﺮﺩﻡ

ﻫﯿﭽﯽ ﺍﻭﻥ ﺑﺪﺑﺨﺘﺎ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﻮ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﻥ

ﻭﺳﺎﯾﻠﻮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﻫﯿﭽﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﻭ ﺭﻓﺘﻦ ....

ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﻄﻤﺌﻨﯽ ﻣﺎﺭ ﺩﯾﺪﯼ ؟

ﻣﯿﮕﻪ : ﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﺟﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺍﻧﺒﺎﺭﯼ ﺭﻭ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻨﻢ ﺩﺳﺖ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻮﺩﻡ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ!

کفشدوزک


کفشم پاره شد!

.

.

.

.

.

.

یه کفشدوزک انداختم توش چند ساعته اون تو مونده هیچکاریم نکرده!

 پس چرا میگن کفشدوزک . . :|

چراغ راهنما


خانمه پشت فرمون بود،
چراغ قرمز شد نرفت
زرد شد نرفت
سبز شد نرفت
افسره رفت پهلوش گفت:
خانم شرمنده ما همین ۳ رنگ بیشتر نداریم پسندتون نشد؟

ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﯿــﺎﻭﺭ ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼﺷ ﻬﻮﺕ ﻭ ﻫ ـﻮﺱ, ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـﻢ ﺗﺮﺍﺷﮑـــﺎﺭﯼ ﺧــــﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨـﻢ :|
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺦ ﺯﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﺒﻚ ﻓﻮﻕ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ