یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

قد

قد گل ، قد تموم عاشقا

قد شب ، قد دعا ، قد دلای با صفا

قد من ، قد خودتت 

 

 

 

     قد کدوم بلند تره؟!


ساغر

آقا یه جا داشتیم با یکـی چـَت میکردیم اسم پروفش saghar بود ..
 گفتم خب بچـه کجایی سگ هآر ؟: دی
هر چی از دهنش درومد بم گُف : |
نگو اسمش ساغر بوده

آل سعود

نگران شده بودیم بعداز توافق بجای مرگ بر آمریکا چی بگیم

خدارو شکر جور شد

"مرگ برآل سعود"

خدا گر زحکمت ببندد دری زرحمت گشاید در دیگری!!!

همراه اول

تا حالا میدونستید بلبل میتونه انگلیسی صحبت کنه؟! منم نمیدونستم
 تا امروز که همراه اول پیام داده:
 اگه میخواین مثل بلبل انگلیسی صحبت کنید عدد1را به2071ارسال کنید

خبرخوش

ﺳﻪ ﺗﺎ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﺩﺍﺭم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ

ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ

ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ

ﻓﻌﻼً ﻫﻤﯿﻨﺎ ﺑﻮﺩ

ولی اگه قول بدی بچه خوبی باشی ﺑﺎﺯﻡ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﻣﯿﺎﺭﻡ

شنبه

دختره پست گذاشته شنبه خر است
.
.
.
.
.
.
.
.
.
افغانیه زیرش کامنت گذاشته مرا فوش میدهی پیدرت خر هست اجدادت خر هست
شوهر برتو گیر نمی آید بر من ظالمی ؟

همسرم

همسرم از من سوال کرد چه کسی را بیشتر از همه دوست داری؟؟

گفتم مادرم

گفت:بعد از اون چی؟

گفتم:پدرم

گفت: بعد از پدرت؟؟؟؟؟

گفتم:برادر و خواهرم

گفت:ینی منو دوست نداری؟

گفتم تو سوال کردی چه کسی را دوست دارم نگفتی عاشق چه کسی هستی!

خوشحال شد و گفت:عاشق کی هستی؟؟؟

گفتم:بایرن مونیخ!!!!

نمیدونم چرا قهر کرد و رفت؟!.....فکر کنم طرفدار رئال مادرید بود...!!!

نمره

-3-

-6-

-7-

این نمرات یاتونه!!!!!

فقط حکمت این دوتا خطی که بغل نمره میذاشتن و نفهمیدم؟!

یعنی میداشتن نمره ها فرار نکنن؟!

خوراک بره

با دوست دخترم رفتیم بیرون..
بهش میگم:عزیزم واسه شام خوراک بره خوبه؟؟ 
گفت:آره عجیجم دوش دالم..
.
.
منم رفتم کلی سبزیو علف واسش خریدم...
نمیدونم چرا شپلق زد زیر گوشم رفت... 
مگه خوراک بره سبزی و علف نیست؟؟ 
خو بره چی میخوره؟

بی بنزینی

باپرایدم تو جاده موندم بی بنزین .

یه ۲۰۶که رانندش دختر بود نگه داشت , گفت چی شده بگو کمکت کنم

گفتم سوختم تمام شده میشه از ماشینت بنزین بکشم ...

گفت مگه بنزین۲۰۶به پراید میخوره...

هیچی دیگه الان ماشینم از شوک گیربکس آورد پایین ...

سر سیلندر ها هم سوخت ... نور بالاشم یکسره شده

حوری


از وقتی زنم فهمیده تو بهشت حوری و پری زیاده
حتی نمیذاره نماز بخونم ﻫﺮﺷﺐ ﻭاﺳﻢ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻣﻴﺎﺭﻩ
میگه:تو باید بری جهنم!

دیسک کمر

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ یارو ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺘﺨﺮ
ﺩﻭﺭ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﯾﻮﺵ ﺧﯿﺲ ﺑﺎﺷﻪ
ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻓﺘﻪ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻦ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺎﯼ ﺗﻮ ﺁﺏ ﮔﻔﺘﻪ
ﺩﮐﺘﺮ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﻪ ﺩﯾﺴﮏ ﮐﻤﺮ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﺮﻭ ﺍﺳﺘﺨﺮ
ﻓﻘﻂ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭﯼ ﮐﻦ
.
.
.
.
.
.
ﻣﯿﮕﻦ ﻏﺮﯾﻖ ﻧﺠﺎﺗﻪ ﺷﯿﺮﺟﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻒ ﺍﺳﺘﺨﺮ
ﺑﺎﻻﻡ ﻧﻤﻴﺎﺩ
ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻮ ﻫﺴﺘﻢ...!!

مکرزنان

ﻣﺮﺩﯼ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﭼﺎﻩ ﺯﻧﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﺩﯾﺪ ، ﺍﺯ ﺍﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﻣﮑﺮ ﺯﻧﺎﻥ ﭼﯿﺴﺖ؟

ﺯﻥ ﺩﺍﺩ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﺧﻮﺍﻧﺪ ،

ﻣﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻭﺣﺸﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﭼﺮﺍ ﭼﻨﯿﻦ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟

ﻣﻦ ﮐﻪ ﻗﺼﺪ ﺍﺫﯾﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ،

ﺩﯾﺪﻡ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻭ ﺯﯾﺒﺎﺭﻭﯼ ﻫﺴﺘﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺑﭙﺮﺳﻢ ،

ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺯﻥ ﺳﻄﻞ ﺁﺑﯽ ﺍﺯ ﭼﺎﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﯾﺨﺖ ،

ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺗﻌﺠﺐ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﭼﺮﺍ ﭼﻨﯿﻦ ﮐﺮﺩﯼ؟

ﺯﻥ ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻤﮏ ﺁﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ

ﮔﻔﺖ: ﺍﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻦ ﺩﺭ ﭼﺎﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩ ﺟﺎﻥ ﻣﺮﺍ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﺍﺩ

، ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﺮﺩ ﺗﺸﮑﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﺘﻔﺮﻕ ﺷﺪﻧﺪ .

ﺩﺭﺍﯾﻦ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺯﻥ ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﻣﺮﺩ ﮔﻔﺖ : ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﻣﮑﺮ ﺯﻧﺎﻥ ،

ﺍﮔﺮ ﺍﺫﯾﺘﺸﺎﻥ ﮐﻨﯽ ﺗﻮﺭﺍ ﻣﯿﮑﺸﻨﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺸﺎﻥ ﮐﻨﯽ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺖ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ .

ﺷﯿﻄﺎﻥ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻓﺮﺯﻧﺪﺵ ﻧﻈﺎﺭﻩ ﮔﺮ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﺑﻮﺩ

ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭﺵ ﺭﺍ ﻣﯿﺘﮑﺎﻧﺪ ﺑﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪﺵ ﮔﻔﺖ : ﺧﺮﻩ ، ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ

فاطماگل

دیشب ب دوست دخترم گفتم یه بوس بده ........
یهویی شروع کرد جیغ کشیدن موهای خودشو کشیدن
 گفت برو گمشو کثافت

.
.
.
.....
منم با تعجب گفتم چیه چت شده
.
.
برگشته ب من میگه الکی مثلا من فاطما گلم!! :|

صابون و دیگر هیچ!

تو آمریکا ی کارخونه صابون سازی بوده که
 گاهی دستگاه ایراد میداده و
 بسته بندی خالی رد میکرده،
 بدون اینکه توش صابون بذاره
همینطور خالی میرفته تو بازار
باعث نارضایتی میشده
اومدن چند میلیون دلار هزینه کردن
 لیزر گذاشتن سر راه دستگاه
 که بسته بندی های خالی رو
 اتوماتیک بر میداشت
یه کارخونه کاملا مشابه تو ایران
 همین مشکلو داشته
میان صد هزار تومن هزینه میکنن
یه پنکه میذارن سر راه دستگاه
بسته بندی های خالی رو با باد پرت میکرده کنار :))

ایمان

دختر باید با ایمان باشد: سوت
 اگر نشد با ارمان ، نشد با پیمان
 علی ،رضا نمیدونم با یکی باشه دیگه! : | : دی

گـــوز

غضنفر کنار دوستش خوابیده بوده که یهو می گوزه.
 برای اینکه ببینه دوستش خوابه یا بیداره شروع می کنه حرف زدن.
 می گه: خلیل راستی شما چند تا برادر هستین؟
 یارو جواب می ده: اگه گوز امشبت منو نکشه، پنج نفریم.

این اخرشه

تو بوفه دانشگامون، دخترا همدیگر رو اینجوری صدا ﻣﻴﻜﻨﻦ؛
ﭘﺎﺭﻣﻴﺲ، ﻫﻠﻤﻴﺪﺍ، سیسى، ﭘﺎﺭﻣﻴﺪﺍ، ﺷﺎﭘﺮﻙ، کتى، ﻧﺎﻧﺎ ….

.

.

ولی ﺳﺮ ﻛﻼﺱ ﻣﻮﻗﻊ ﺣﻀﻮﺭ ﻏﻴﺎﺏ ﺍﺳﺘﺎﺩ (همون دخترا) :
خدیجه ﺍﺻﻐﺮﯼ، ﺍﻡ ﮐﻠﺜﻮﻡ ﻃﺎﻫﺮﯼ، ﻣﺎﺭﭼﻮﺑﻪ خرسفیدی،
ﺍﮐﺮﻡ بالا ده زاده اصل قرچکی، رحیمه کوچک زاده میرزا آقایی پور،
ﭼﻠﺴﻮﻣﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭﻭﺩﯼ، ﺳﮑﯿﻨﻪ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ، ﺯﻭﻟﻨﮓ ﺯﺍﻻﻥ ﭘﻮﺭ، ﺯﻧﺒﯿﻠﻪ ﺯﺍﺧﺎﺭ پور!!!!

سال بز :(

هیعـی سـال اَسـبم تـموم شـد و شـاهزاده رویاهـای مـن بـا اسـب نیـومد :(

خـدا کنـه تـو سـال جـدید بـا بُــز و گوسـفنداش از پُـشت کـوه بیـاد دیـگه :(

آدمی؟ :))))

از دانشگاه برمی گشتم، تو تاکسی نشسته بودم، دوتا آقای مسن هم عقب نشسته بودن.
نزدیک پیاده شدنشون یکی به اون یکی گفت:
به خدا اگه بذارم دست تو جیبت بکنی! من حساب می کنم…
بعد از راننده پرسید: ببخشید چقدر شد؟
راننده: هزار تومن
یهو یارو برگشت به راننده گفت: آدمی؟!
راننده گفت: جان؟
مرد: گفتم آدمی یا نه؟
راننده گفت: حرف دهنتو بهم درست صحبت کن!
یارو دوباره گفت: نه… آدمی؟؟!
راننده هم با عصبانیت ترمز کرد برگشت عقب گفت: نه… فقط تو آدمی!
یارو گفت: یعنی چی؟ من می گم آدمی هزار تومن یا دوتاییمون با هم هزار تومن

خنگول:))

نمونه یک شوهر رمانتیک:
زن:عزیزمممم شام بریم بیرون..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.مرد:باشه عزیزم سفره را بنداز توحیاط!!

:/

ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻧﻮﻣﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻮﻥ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺁﻧﺘﻦ ﻧﻤﯿﺪﻩ ﻣﯿﺎﯼ ﺗﻮﯼ ﺑﺎﻟﮑﻦ ﺣﺮﻑ
ﻣﯿﺰﻧﯽ ؛
ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺎ ﺗﺎﭖ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﻭ ﺷﻠﻮﺍﺭﮎ ﻓﺴﻔﺮﯼ ﻧﯿﺎ ،
ﺧﺐ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺍﻓﻐﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺑﺎﻻﯼ ﺩﺍﺭﺑﺴﺖ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺧﻮﻧﺶ ﮔﺮﺩﻥ ﺗﻮ ﺑﻮﺩ !..
ﺗﺎﺯﻩ ﺍﻭﻥ ﭘﺲ ﮔﺮﺩﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﻫﻢ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺗﻮ ﺑﻮﺩ
ﺑﯽ ادﺏ