یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

مامانی:|

به مامانبزرگم میگم یه جمله خبری بگو میگه نوه ی من خنگه! من:(!

میگم یه سوالی بگو. میگه نوه ی من خنگ بود و من نمیدونستم.!

میگم امری بگو میگه خنگیتو تابلو نکن! من:((!

میگم میشه توش خنگ نباشه ؟میگه اونوخ دیگه نوه ی من نیست میشه نوه ی یکی دیگه!!:|

نظرات 6 + ارسال نظر
افسون سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 12:29

دلـــم یک شــب ِآروم میخــــواد … بــا آهنگــــی رومــــــانتیک…


چنــــد تا شمــــــع … و یک عالمــــــه تــــو…


که بــه دنیــــا بگـــــــم … خــــداحـــــافـــــــظ …


دنیــای مــن کســــی ست…


که در آغـــــوشش جــان میدهــــم…

افسون جمعه 22 آذر 1392 ساعت 18:03

_____████ ____________
_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████
_=--=_-████████████
=--_=-_=-█████████

افسون چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 18:09

ضرورت بودنت همیشگیست
فرقی نمیکنَد ؛ چه در کنار من چه در خاطر من …

افسون چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 16:01

من 1بار نظر داده بودما

افسون سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 17:59

مادر بزرگم مادر بزرگای قدیم:|

شکیبا سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 15:17 http://shakiba2.blogsky.com



با حال بود!!!!

مرسی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.